رییس شورای شهر:شهرداری شهرکرد نیازمند برنامه توسعه‌محور است


رییس شورای شهر:شهرداری شهرکرد نیازمند برنامه توسعه‌محور است

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه مرکز چهارمحال و بختیاری نیازمند برنامه توسعه محور است ، گفت: شهرداری شهرکرد برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت توسعه خود را تهیه و تدوین کند.

فرهاد رئیسی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: با توجه به توسعه جمعیت و شهر، شهرداری شهرکرد باید تمامی نیازهای توسعه‌ای خود را شناسایی و برنامه‌های عملیاتی برای اجرای آن را ارائه کند.
وی با اشاره به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهرکرد افزود: این در حالی است که مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری روزانه حداقل به ۲۷۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.
رئیسی تصریح کرد: استقرار دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به‌عنوان مرکز استان باعث شده تا شهرداری روزانه حداقل به ۷۰ هزار نفر جمعیت بیشتر خدمات ارایه دهد.
وی یادآور شد: به‌همین منظور باید به سهم شهرکرد در اختصاص بودجه‌های دولتی از ردیف‌های اعتباری ملی و استانی توجه شود.
عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: برخی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات نادرست در گذشته باعث مسدود شدن سرچشمه‌های تغذیه‌ای دشت بزرگ شهرکرد شد.
حمید فتح‌اللهی تصریح کرد: براساس نرخ رشد جمعیت تا ۱۰ سال آینده حداقل ۵۰ هزار نفر به جمعیت شهرکرد افزوده می‌شود.
وی یادآور شد: تامین زیرساخت‌های لازم مانند آب آشامیدنی، برق، گاز و سایر امکانات برای این میزان جمعیت باید از هم‌اینک در دستور کار قرار گیرد.
نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: سهم ۱۰ درصدی شهرداری‌ها از محل فروش زمین‌های دولتی باید به‌موقع پرداخت شود.
طیبه شریفی تاکید کرد: رفع مشکلات کمربندهای شمالی و جنوبی شهرکرد از مهم‌ترین نیازهای توسعه شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری است.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زنجیره تولید دستبافته‌های داری در چهارمحال و بختیاری تکمیل می‌شود