مدیرعامل باشگاه فولاد: من به جای فکری از هواداران عذرخواهی می‌کنم


مدیرعامل باشگاه فولاد: من به جای فکری از هواداران عذرخواهی می‌کنم

اهواز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد شدید از رفتار محمود فکری و فحاشی به اعضای تیم فولاد ، گفت: من به جای سرمربی استقلال، از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایرنا در پایان بازی بین ۲ تیم فولاد خوزستان و استقلال که عصر جمعه ۳۰ آبان در اهواز برگزار شد، محمود فکری سرمربی استقلال الفاظی را بر زبان آورد که گفته شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این مربی را برای ادای توضیحات احضار کرده است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد روز شنبه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به این رفتار فکری واکنش نشان داد و نوشت: از گفت و گوهای محمود فکری با بازیکن خودش مشخص بود، توهین به خانواده تیم رقیب برایش مهم نیست.

وی با بیان اینکه فلسفه مربی آموزش و احترام به تیم خود و رقیب است افزود: دیروز، روز خوبی بود که متاسفانه بد تمام شد. فلسفه و جایگاه مربی، معلم و استاد با الفاظی که انسان حتی از شنیدنش شرم دارد، در هم کوبیده شد.

آذری گفت: خانواده و نوامیس هر کس، خط قرمز اوست و این که یک معلم و مربی که آموزش دهنده است، در حالی که از خود بیخود شده است، پا را روی اخلاق و اصول بگذارد و با توهین به نوامیس کلیه ارکان تیم رقیب سعی بر تخلیه روحی، روانی خود کند و در کاهش فشار باخت دست به حرکات ناشایست بزند و کلیت اخلاق و انسانیت را نابود کند، هیچ گونه نمی‌توان توجیه کرد.

وی با بیان اینکه ای کاش فکری‌ها، پیش از این همه توهین‌ ناموسی کمی فکر می‌کردند افزود: دیروز، روز سنگینی برای آن مرد توهین‌کننده بود؛ کسی که نتوانست خودش را کنترل کند و ابتدا با بازیکنان تیم خودی کارش به بگو و مگو کشید و در ادامه مشخص بود توهین به خانواده تیم رقیب برایش مهم نیست و در پایان بازی فحش و ناسزا نثار حریف می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: البته ما می‌دانیم فرهنگ با اصالت آن باشگاه با این دست رفتارها متفاوت، و هوادار باهویت و اصیل آن باشگاه نیز کاملا با چنین رفتاری بیگانه است. در همین مکتب، بزرگان اخلاق‌مداری که اسطوره‌های این هواداران بوده‌اند، پرورش یافته‌اند که مایه مباهات باشگاه استقلال هستند.

وی اضافه کرد: هوادار، مربی خودی و رقیب و هر آن کس که این ناسزاهای ناموسی را شنید، خانم‌ها و آقایانی که متاسفانه شاهد چنین صحنه‌های زشتی بودید، من به جای آن آقا و آنهایی که شما می‌دانید از شما عذرخواهی می‌کنم و تلاش می کنم با روش مدنی با این بی‌اخلاقی برخورد کنم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !