اولویت‌های پژوهشی استانداری کرمان اعلام شد


اولویت‌های پژوهشی استانداری کرمان اعلام شد

کرمان - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان از اعلام اولویت‌های پژوهشی این نهاد به تمام مراکز پژوهشی و فناوری استان شامل دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، پارک‌های علم و فناوری و موسسات پژوهشی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمدرضا وفائی روز شنبه در تشریح این خبر افزود: بررسی تاثیر حضور اتباع افغانستانی بر شدت معضل حاشیه‌نشینی در شهر کرمان از جمله این اولویت‌هاست.

وی با اشاره به زلزله‌خیز بودن کرمان و تاثیرپذیری مناطق مختلف از این بلای طبیعی، بیان کرد: بر همین اساس شناسایی موقعیت و حریم گسل‌های این استان جزو اولویت‌های پژوهشی قرار دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، بررسی مدل برنامه پیشرفت اجتماع محور بافت‌های ناکارآمد غیررسمی شهرهای ایران در چارچوب نظریه عدالت در برخی مناطق کرمان و بررسی مبانی الگوی پیشرفت دولت رفاه گستر با رویکرد عدالت اجتماعی با توجه به شرایط اقتصاد سیاسی استان را از دیگر اولویت‌های پژوهشی این کرمان اعلام کرد.
وفائی از دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، پارک‌های علم و فناوری و موسسات پژوهشی خواست نسبت به تهیه و ارسال پروپوزال های پژوهشگران اقدام و به منظور ارزیابی به دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند