صالح خواستار محاکمه علنی تروریست‌ها شد


صالح خواستار محاکمه علنی تروریست‌ها شد

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از قوه قضائیه این کشور خواسته که پس از این تروریست‌ها را به صورت علنی محاکمه کند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «امرالله صالح» معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از قوه قضائیه این کشور خواسته که پس از این تروریست‌ها را به صورت علنی محاکمه کند.

صالح امروز یک‌شنبه (25 عقرب) در صفحه فیسبوک خود گفته: "به نمایندگی از جلسه شش و نیم و به نیابت از احساسات تمام ملت افغانستان از قوه قضایه افغانستان خواهش می‌نماییم که تروریست‌ها دستگیر شده را محکمه علنی نموده و درجریان محکمه خانواده شهدا را به عنوان شاهد دعوت نمایند."

وی از شهروندان نیز خواسته که با این درخواستش همصدا شوند تا عرصه برای تروریست تنگ شده و آنان نابود گردند.

در همین حال، معاون اول ریاست جمهوری در ارتباط به جرایم جنایی در کابل تاکید کرده است که از مجموع سه هزار و شش صد مجرم که توسط شبکه‌های مردمی شناسایی شده بودند تنها 700 نفر آنها دستگیر شده‌اند.

صالح در ادامه تاکید کرد که مجرمان که شناسایی شدند به زودی دستگیر شده و نباید فکر کنند که این تصمیمات به صورت موقتی بوده و پس ازمدتی می توانند به کارهای خود ادامه دهند.

گفتنی است که اخیراً پس از افزایش جرایم جنایی در پایتخت، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری مسوولیت تامین امنیت کابل را بر عهده گرفته و طی این مدت وضعیت امنیتی کابل بهتر شده است.

/انتهای پیام/

صالح خواستار محاکمه علنی تروریست‌ها شد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو