آموزش‌های آنلاین ورزش‌های رزمی کرمان ارتقا یافت


آموزش‌های آنلاین ورزش‌های رزمی کرمان ارتقا یافت

کرمان - ایرنا - رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان گفت: ورزش یک علم نیازمند پیشرفت تلقی می‌شود و باید خود را با آن تطیبق دهیم لذا توان خود را در یک‌سال گذشته برای ارتقای حوزه آموزش گذاشتیم و در این راستا آموزش‌های آنلاین را در شرایط کرونا ارتقا دادیم.

به‌گزارش ایرنا، علیرضا ابراهیمی شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان افزود: دانش فنی و مربیگری از مسایل روز ورزش‌های رزمی است که در استان کرمان ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اقدامات کمیته آموزش هیات ورزش‌های رزمی استان کرمان اظهار داشت: کلاس ها از حالت حضوری به کارگاه آموزشی آنلاین و از اسفندماه سال گذشته تاکنون۱۷ کارگاه آموزشی و اخیرا دوره‌های مربیگری و داوری درجه سه، ۲ و یک را به صورت آنلاین برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ارتقای حوزه آموزش، استعدادیابی و سپس توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار هیات ورزش‌های رزمی استان کرمان قرار دارد گفت: در حوزه استعدادیابی احداث و راه اندازی مدرسه رزمی را در این استان پیگیری کردیم که امور اجرایی این کار به علت کرونا متوقف شد.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان تصریح کرد: بسیاری از ورزشکاران نامی ورزش‌های رزمی از آموزشگاه‌ها مطرح شدند لذا استعدادیابی در مدرسه رزمی را با همکاری آموزش و پرورش در برنامه قرار دادیم.

وی با بیان اینکه کیک بوکسینگ استان کرمان جمعیت قابل توجهی دارد افزود: در این راستا استعدادیابی را آغاز کردیم اما امسال به علت شیوه‌نامه های بهداشتی مقابله با کرونا نتوانستیم به صورت متمرکز در این حوزه فعالیت کنیم.

جلوی سودجویی در ورزش‌های رزمی را گرفتیم

ابراهیمی اضافه کرد: این هیات همواره همراه با ستاد کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و به حوزه سلامت جامعه تاکیدی ویژه دارد.

وی با اشاره به پراکندگی ۱۲۰ رشته ورزشی در قالب سبک و گروه زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: این هیات در استان کرمان ۲۰ رشته فعال دارد.

وی ادامه داد: هیات ورزش‌های رزمی استان کرمان قبلا بیش از ۳۰ رشته ورزشی داشت و ریزش برخی رشته‌ها به دلایلی و هدفمند انجام شد زیرا برخی سبک ها برنامه درامدزایی داشتند و هدف برخی افراد سودجو فروش حکم و مسایل خاص غیرورشی بود که جمع‌آوری شدند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان گفت: رشته های ریشه‌دار و قدیمی هیات ورزش‌های رزمی استان کرمان بررسی و ارزیابی شدند و بر این اساس اجازه فعالیت یافتند که بسیاری افراد به این اقدام معترض بودند.

وی بیان داشت: پیش از این کمیته انضباطی با مسایل غیر ورزشی بسیاری درگیر شده بود که جلوی این مشکلات را از بنیان گرفتیم و امروز ۲۰ سبک در استان فعال است.

شورای فنی نظم را در ورزش‌های رزمی کرمان جاری کرد

وی با اشاره به تعدد سبک‌های این هیات گفت: شورای فنی و راهبردی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان را تشکیل دادیم که روسای شهرستان‌ها، نماینده حقوقی، رییس هیات و نایب رییس عضو و روسای کمیته ها به این کمیته دعوت می‌شوند و تصمیم گیری در برگزاری مسابقات و دادن مجوزها در این شورا مطرح و خروجی آن اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: شورای فنی و راهبردی در این دوره به‌عنوان کاری نو با تفکرات متفاوت شکل گرفت که با این اقدام نظم را در مجموعه ورزش‌های رزمی استان کرمان حاکم کردیم.

ابراهیمی افزود: تیمی جوان و یکدست در اختیار داریم و افرادی با سابقه مناسب و نزدیک به واقعیت های ورزش با توانایی مدیریتی، افرادی کمک کننده به توسعه ورزش استان و مجموعه ورزش‌های رزمی در کنار ما قرار دارند و با برنامه‌ریزی اصولی در آینده شرایط هیات بهتر می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری لیگ ورزش‌های رزمی را در برنامه داشتیم گفت: در بحث ساماندهی باشگاه ها کارنامه قابل قبولی داریم اما ویروس کرونا در برگزاری آن مشکلاتی ایجاد کرد.

وی یادآور شد: علی ذوالعلی از مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان سبک کیک بوکسینگ محسوب می‌شود که از توانایی او علاوه بر کمیته آموزش، در قالب ریاست هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان کرمان نیز استفاده می‌شود.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان گفت: شهر کرمان در استعدادیابی و تربیت رزمی کار(فایتر) ضعیف عمل کرده که امیدواریم این چالش نیز با استفاده از توان مدیریتی ذوالعلی مدیریت شود.

ورزش‌های رزمی در کرمان توسعه می‌یابد

وی اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌ها، برنامه خوبی برای توسعه ورزش‌های رزمی در شهر کرمان داریم که این برنامه‌ها مختص مرکز استان نیست و می توان از امکانات آن برای برگزاری مسابقات رزمی در مناطق نیز استفاده کرد.

ابراهیمی افزود: آیین‌نامه برگزاری لیگ انجمن‌های ورزش‌های رزمی در شورای فنی استان کرمان بحث شد که امیدواریم به‌نتیجه برسد که این لیگ در رشته های رینگی و غیر رینگی شهرستان کرمان انجام شود و در سال آینده به مسابقات استانی گسترش یابد.

وی گفت: هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان بیش از چهار هزار نفر در استان و بیش از ۲ هزار نفر در شهر کرمان بیمه شده ‌ورزشی دارد.

علی ذوالعلی نیز در این نشست با اشاره به فعال شدن حوزه سمن های جوانان هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی کرمان گفت: برنامه عملیاتی این حوزه در حال شکل گیری است که آن را با قدرت ادامه می‌دهیم.

همچنین در این آیین علی ذوالعلی به عنوان رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان کرمان معرفی و از خدمات علیرضا عبدالهی قدردانی شد.

ذوالعلی همچنین عهده‌دار سمت دبیر کمیته کیک بوکسینگ و کمیته آموزش هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان است.

آموزش‌های آنلاین ورزش‌های رزمی کرمان ارتقا یافت


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل