مزار شهدای دانش آموز و مدافع حرم البرز گلباران شد


مزار شهدای دانش آموز و مدافع حرم البرز گلباران شد

کرج- ایرنا- به مناسبت روز ملی استکبارستیزی، فرهنگیان بسیجی البرز مزار شهدای دانش آموز و مدافع حرم این استان با شعار «شهیدان راهتان ادامه دارد » گلباران شد.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز سه شنبه دراین آیین که با رعایت پروتکل های بهداشتی و جمعیت کم درآستان مقدس امام زاده محمد (ص) کرج برگزار شد،افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۷ تعداد زیادی از دانش آموزان برای استقرار نظام اسلامی، در دانشگاه تهران و اطراف آن به شهادت رسیدند که دانش آموزان باید با الگوگیری از آن دوران، آماده دفاع از نظام و انقلاب باشند.

فرشته فهمیده اظهارداشت: دانش آموزان ادامه دهنده راه راستین شهدا هستند و در راه ایثارو فداکاری برای آبادانی میهن از آنها الگو می گیرند.

وی بیان داشت: یکی از دلایل مهم پیشرفت های ایران ظرف ۴۰ سال اخیر روحیه استکبارستیزی است و روز ۱۳ آبان تنها متعلق به قشر دانش‌آموز نیست بلکه به همه آحاد ملت تعلق دارد.

وی نهادینه شدن روحیه استکبار ستیزی درجامعه را ضروری دانست وخاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی چندین ساله آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران ازمبارزه با استکبار غفلت نکرد.

فهمیده تصریح کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که امروز دانش آموزان و فرهنگیان البرزبار دیگر با امام و ولایت تجدید پیمان می کنند.

وی ادامه داد: دراین برنامه معنوی –حماسی یاد و خاطره دانش آموزان و معلمان شهید دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: مهمترین وظیفه دانش آموزان پاسداشت از ارزش های اسلامی و انقلابی در کنار تحصیل و مهارت آموزی است.

فهمیده گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم لذا برای ادای دینمان باید سرباز انقلاب و ولایت باشیم تا بتوانیم از دستاوردهای انقلاب درچله دوم انقلاب پاسداری کنیم.

استان البرز در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۹۳ معلم و ۳۷۶ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ طاقتم بی طاقته حمیدرضا بابایی