توانمندسازی و اشتغالزایی بانوان بی بضاعت سرپرست خانواده به همت موسسه «ترنم زیبای محبت»


توانمندسازی و اشتغالزایی بانوان بی بضاعت سرپرست خانواده به همت موسسه «ترنم زیبای محبت»

شجاعی گفت: موسسه «ترنم زیبای محبت» با همکاری خیران اقدام به توانمندسازی و اشتغالزایی بانوان بی بضاعت سرپرست خانواده کرده است.

«فرانک شجاعی» با اشاره به طرح توانمندسازی و حمایت از بانوان سرپرست خانواده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: در این طرح که به همت موسسه «ترنم زیبای محبت» و همکاری خیران اجرا می شود، مادران سرپرست خانواده مورد حمایت قرار گرفته اند.

مدیر موسسه «ترنم زیبای محبت» افزود: این موسسه بر حسب هنر و توانایی مادران سرپرست خانواده، آنها را توانمند می کند و با خریدن چرخ خیاطی و تهیه پارچه و دوخت کاورهای تشک خوش خواب و فروش آنلاین تمام هزینه ها را مختص اجاره منزل این بانوان قرار می دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با حمایت مردم نیک اندیش بتوانیم بر تعداد چرخ ها اضافه کنیم و از مردم نیز تقاضا می کنیم با خرید از تولیدی Taranom.tolidi حامی بانوان سرپرست خانواده باشند و انگیزه ای برای هدف ها و موفقیت های بیشتر آنها ایجاد کنند.

شجاعی تاکید کرد: تا کنون چهار چرخ خیاطی تهیه شده است و زنان سرپرست، اتاقی از منزل خود را به انجام این کار اختصاص داده اند و مردم برای هماهنگی برای کمک به خرید چرخ و یا خرید محصولات تولید شده می توانند از طریق شماره تلفن۰۹۱۷۹۱۱۰۱۱۴ و یا صفحه https://www.instagram.com/p/CG0ZAvYMuhW/?igshid=1fvdf6yv0qvr8 می توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به محصولات تولید شده در این طرح بیان کرد: کاور کشدار تشک تک نفره در چند طرح با قیمت های 110 و 120 هزار تومان و 2 نفره 135 و 145 هزار تومان است که به دلیل نوسانات قیمت پارچه، احتمال افزایش اندکی نیز وجود دارد و امکان ارسال به سراسر کشور داریم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه