تست مقاومت آیفون 12 پرو و آیفون 12 ؛ محافظ نمایشگر سرامیکی


تست مقاومت آیفون 12 پرو و آیفون 12 ؛ محافظ نمایشگر سرامیکی

گجت نیوز محافظ سرامیکی مقاومت آیفون 12 – iPhone 12 و آیفون 12 پرو – iPhone 12 Pro را بسیار بالا برده است، اما آیا در تست زمین خوردن امروز ما سالم خواهد ماند؟ امسال گوشی‌های خانواده آیفون 12 در حالی معرفی شدند که پیشرفت‌های چشمگیری را در مقایسه با سری آیفون 11 سال گذشته دارند. سخت... نوشته تست مقاومت آیفون 12 پرو و آیفون 12 ؛ محافظ نمایشگر...

محافظ سرامیکی مقاومت آیفون ۱۲ – iPhone 12 و آیفون ۱۲ پرو – iPhone 12 Pro را بسیار بالا برده است، اما آیا در تست زمین خوردن امروز ما سالم خواهد ماند؟

امسال گوشی‌های خانواده آیفون ۱۲ در حالی معرفی شدند که پیشرفت‌های چشمگیری را در مقایسه با سری آیفون ۱۱ سال گذشته دارند. سخت افزار پیشرفته‌تر، باتری بهینه‌سازی شده، و همچنین ظاهری جذاب‌تر، همگی از پیشرفت‌های خانواده آیفون ۱۲ شمرده می‌شوند.

با این وجود یکی از قابلیت‌هایی که به تازگی به پرچمداران امسال اپل اضافه شده، محافظ نمایشگر سرامیکی است که بنا بر اعلام رسمی تا ۴ برابر از گلس به کار رفته در گوشی‌های آیفون ۱۱ مقاوم‌تر خواهد بود.

همانطور که از نام آن پیداست، جنس این محافظ ترکیبی از سرامیک بسیار نازک و گلس بوده و به گفته شرکت اپل، مقاوم‌ترین محافظ ساخته شده برای یک گوشی هوشمند است. البته چنین صحبت‌هایی مانند مقاوم‌ترین و بهترین هرساله درباره گوشی‌های جدید آیفون شنیده می‌شود اما امسال، ظاهرا جریان کمی متفاوت‌تر خواهد بود؛ چراکه جنس سرامیک به کار رفته در این محافظ از بسیاری از فلزهای موجود سخت‌تر بوده و شکستن آن به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست.

به هر حال محافظ سرامیکی تنها روی نمایشگر گوشی‌های آیفون ۱۲ را پوشش می‌دهد و پشت آن‌ها همچنان از جنس گلس سال گذشته خواهد بود. با این وجود، در ویدئو زیر شاهد زمین خوردن گوشی آیفون ۱۲ و همچنین iPhone 12 Pro از ارتفاع ۱ متر، ۲ متر و حتی ۳ متر در زوایای مختلف باشید.

تست مقاومت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انویدیا یک هوش مصنوعی ویژه برای گیمرها معرفی می‌کند