فسخ قراداد کاری کاریکاتوریست موریتانیایی پس از کشیدن کاریکاتور مکرون+ عکس


سایت های خبری موریتانی اعلام کردند که که یک سازمان فرانسوی قرارداد کاری «خالد ولد مولای ادریس» کاریکاتوریست سرشناس موریتانیایی را به بهانه اهانت به شخصیت های فرانسه فسخ کرد.

فسخ قراداد کاری کاریکاتوریست موریتانیایی پس از کشیدن کاریکاتور مکرون+ عکس
به گزارش القدس العربی، فسخ قرارداد کاری این کاریکاتوریست موریتانایی پس از آن صورت گرفت که در کاریکتاتوری امانوئل مکرون، را به سخره گرفت.

براساس این گزارش، کاریکاتور ادریس در واکنش به حمله مکرون علیه دین اسلام و اصرار وی به دفاع از کاریکاتورهای توهین آمیز به حضرت محمد(ص) در فرانسه صورت گرفت.

سایت های خبری موریتانی اعلام کردند: سفارت فرانسه در نواکشوت قراداد کاری این هنرمند موریتانیایی را فسخ کردند اما این سفارت با تکذیب این موضوع اعلام کرد که فسخ قرارداد کاری این هنرمند ارتباطی بااین سفارتخانه نداشته بلکه کار سازمان فرانسوی بوده است.

این هنرمند در سخنانی تاکید کرد: این موضوع مربوط به یک سازمان فرانسوی در شمال آفریقا است که با آن قرارداد کاری داشته و به دلیل حوادث اخیر و از ترس خشونت ناشی از موج نفرات پراکنی که مکرون به راه انداخته، قرادادش را فسخ کرده است.


فعالان فضای مجازی فرانسه را به تناقض متهم کرده اند و در این باره عنوان کرده اند که در حالی که فرانسه تحت ادعای «آزادی بیان» از اهانت به مسلمانان و شخصیت ها و مقدسات آنها دفاع می کند، در عین حال افرادی را که آزادانه دیدگاه خود را بیان می کنند، مجازات می کند.

منبع: شفقنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل