بیمه شدگان درخواست  بازنشستگی عادی  خود را  بصورت غیر حضوری  ارائه دهند


بیمه شدگان درخواست  بازنشستگی عادی  خود را  بصورت غیر حضوری  ارائه دهند

اردبیل-ایرنا-مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت:بیمه شدگان درخواست بازنشستگی عادی خود را بصورت غیر حضوری ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، سعید بشر خواه روز چهارشنبه افزود: در راستای گسترش خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و کاهش مراجعات غیرضروری، افزایش رضایتمندی مخاطبان امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی بیمه شدگان از طریق درگاه خدمات غیر حضوری به نشانی www.eservices.tamin.ir فراهم شده و در حال اجراء می‌باشد.

وی بیان کرد: در راستای گسترش خدمات الکترونیکی‌،درخواست ارائه بازنشستگی عادی به صورت غیرحضوری در شعب تامین اجتماعی استان اردبیل فراهم شده و در حال اجراست.

وی اظهار کرد :بیمه شدگان درخواست بازنشستگی عادی خود را از طریق درگاه خدمات غیر حضوری با ورود به سامانه به نشانیwww.eservices.tamin.irبا رمز عبور اختصاصی، از طریق گزینه درخواست بازنشستگی نسبت به تکمیل و ثبت اطلاعات و ارسال درخواست اقدام کنند.

بشرخواه افزود: چنانچه درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداری یا ایام تعطیل توسط بیمه‌شده ارسال گردد، ثبت درخواست در سیستم شعبه تامین اجتماعی در اولین روز کاری بعدی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد :از بیمه‌شدگان درخواست می‌شود پس از ثبت درخواست بازنشستگی غیرحضوری تا اطلاع ثانوی به شعب تامین اجتماعی مراجعه نکنند.

بشر خواه گفت: به محض اعلام سابقه از جانب واحد نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی مراحل بعدی انجام فرایند بازنشستگی و یا اشکال در انتخاب آخرین شعبه و یا نداشتن شرایط سنی مناسب جهت بازنشستگی به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یاد آور شد پ: اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه‌شده و امضای فرم درخواست بازنشستگی به منظور احراز هویت وی در اولین مراجعه الزامی می باشد.

حدود ۵۲هزار نفر از جمعیت استان اردبیل ،مستمری بگیر تامین اجتماعی می باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امیدوارم دمبله مثل بازی بارسا کار کند