تیم سابق پورعلی گنجی، او و شنزن را به سقوط نزدیک کرد


تیم سابق پورعلی گنجی، او و شنزن را به سقوط نزدیک کرد

برتری تیانجین برابر شنزن باعث شد تا پورعلی گنجی و همبازیانش هنوز احتمال سقوط را با خود یدک...

پورعلی گنجی و تیم شنزن در دو بازی رفت و برگشت نتوانستند از پس تیانجین تدا به بر بیایند و به همین دلیل در خطر سقوط به دسته اول فوتبال چین قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، طبق برنامه ریزی عجیب سوپر لیگ چین، چهار تیم پایین جدول از دو گروه این بازی ها با یکدیگر بازی می کنند و در این میان تیم های نهم تا شانزدهم را تشکیل خواهند داد. مهم ترین اتفاق در برگزاری این بازی ها به رده تیم ها بر می گردد و این که دو تیم پانزدهم و شانزدهم در نهایت باید راهی لیگ دسته اول فوتبال چین بشوند.

تیم سابق پورعلی گنجی، او و شنزن را به سقوط نزدیک کردمرتضی پور علی گنجی

از بازی های همین مرحله تیم تیانجین تدا که در سال های پیش مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش فوتبال ایران را در اختیار داشت، برابر تیم فعلی این بازیکن یعنی تیم شنزن قرار گرفت و توانست با برتری در مجموع دو بازی آن ها را راهی مراحل پایین تر کند.

تیم سابق پورعلی گنجی، او و شنزن را به سقوط نزدیک کرد

دیدار اول این دو تیم با حساب دو بر صفر به تیانجین به پایان رسید و در سوی دیگر بازی برگشت آن ها که امروز و از ساعت 11 برگزار شد در نهایت با تساوی به پایان رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این تیم شنزن باشد که یک مرحله پایین تر خواهد رفت.

آن ها با این شکست قطعا در رتبه ای بین رده های سیزدهم تا شانزدهم قرار می گیرند و به این دلیل می توان گفت خطر سقوط را به شدت حس خواهند کرد. در آن سو اما تیم دالیان با این برد می تواند خود را در یکی از رده های نهم تا دوازدهم ببیند.

تیم سابق پورعلی گنجی، او و شنزن را به سقوط نزدیک کرد

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی ایران پس از درخشش در تیم ملی و تیم نفت تهران به عنوان لژیونر از فوتبال ایران خارج شد و به تیم تیانجین تدا به عنوان اولین تیم خارجی خود پیوست.

همچنین بخوانید:

حضور مرتضی پور علی گنجی در ترکیب شنژن برای بازی با تیانجین تدا


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لوکاس تا 2025 / ستاره رئال تمدید قراردادش را اعلام کرد