شهرستان قشم 20 مدرسه جدید نیاز دارد


شهرستان قشم 20 مدرسه جدید نیاز دارد

قشم - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: این شهرستان به 20 مدرسه نیاز دارد که مردم با پیوستن به طرح «آجر به آجر» می‌توانند در ساختن مدارس و رفع کمبود این فضاهای آموزشی سهیم شوند.

بهرام پوراشرف روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ایجاد این مدارس، تمام مدارس شهرستان قشم به صورت یک شیفته خواهند بود.

وی ادامه داد: از ۲۲۳ مدرسه فعال در این شهرستان، ۱۶ مدرسه در شهر قشم و چهار مدرسه در روستای تولا به صورت ۲ شیفته اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح «آجر به آجر» عنوان پویشی برای توسعه مشارکت مردمی در مدرسه‌سازی است که علاوه بر ساخت کلاس‌های درسی جدید، نوسازی و تجهیز مدارس قدیمی را نیز شامل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش قشم ادامه داد: هدف اصلی این طرح مشارکت مردم و خیران در امر مدرسه سازی خرد و کلان است تا روند نوسازی مدارس با سرعت هرچه بیشتر ادامه یابد.

وی اظهار کرد: با احیای فرهنگ نیکوکاری در جامعه، همه مردم می‌توانند برای کمک به خرید حتی یک دانه آجر برای ساخت مدرسه و کلاس به عنوان یک نذر فرهنگی مشارکت کنند.

پور اشرف افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی نیز می‌توانند با فرهنگ سازی، همکاری و همراهی در این امر ملی مشارکت فعال داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای پیوستن به این پویش می‌توانند به نشانی اینترنتی http://ajorbajor.ir مراجعه و با انتخاب نام استان در این طرح مشارکت کنند.

افزون بر ۲۸ هزار دانش آموز در شهرستان قشم در حال تحصیل به صورت حضوری و غیر حضوری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟