نتانیاهو درباره سفر هیات اسرائیلی به بحرین: این صلح واقعی است


خرداد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) گفت: رسیدن هیات اسرائیلی به همراه هیات آمریکایی به بحرین، پیشرفتی چشمگیر و روز تاثیرگذاری در چارچوب پیشبرد توافقنامه های صلح با منامه و امارات است.به...

خرداد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) گفت: رسیدن هیات اسرائیلی به همراه هیات آمریکایی به بحرین، پیشرفتی چشمگیر و روز تاثیرگذاری در چارچوب پیشبرد توافقنامه های صلح با منامه و امارات است.

به گزارش اسکای نیوز عربی، بنیامین نتانیاهو افزود: در ادامه تلاش هایی که برای برقراری توافق صلح با بحرین انجام دادم، امروز یک هیات اسرائیلی به ریاست «مائیر بن شبات» رئیس امنیت داخلی به منامه سفر می کند . او به همراه هیات آمریکایی که ریاست آن را استعفان منوچین وزیر خزانه داری آمریکای برعهده دارد به منامه می رود.

نتانیاهو ادامه داد: این پیشرفت چشمگیری است و ما توافق نامه های صلح با بحرین و امارات را به پیش می بریم. این همان صلح واقعی است. هیات ها اکنون روی توافقنامه های همکاری و برقراری توافق صلح با بحرین کار خواهندکرد.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه از حوادث جاری به عنوان پیشرفتی دیگر در روابط با جهان عرب نام برد و گفت که این موضوع به برکت سیاست متفاوت و جدیدی که دنبال کرده، محقق شده است.

نتانیاهو افزود: این سیاست جدیدی نیست زیرا ما از ۲۵ سال تاکنون آن را دنبال می کنیم اما اکنون در حال ثمره دادن است. صلح مقابل صلح و اقتصاد مقابل اقتصاد.

نخست وزیر اسرایئل در پایان نیز گفت: این روز بسیار تاثیرگذاری است و امیدوام که ما خواهیم توانست به زودی شما را از برققراری روابط با کشورهای دیگر با خبر کنیم.

منبع: شفقنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام