پیروزی پرگل پرتغال در غیاب رونالدو (عکس)


تیم ملی پرتغال در چهارمین دیدارش در رقابت های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه 3-0 سوئد را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرناندو سانتوس که کریس رونالدو را به دلیل ابتلا به کرونا به همراه نداشتند، در دیدار امشب با گل‌های برناردو سیلوا و دیوگو ژوتا (دو گل) به پیروزی رسید.

پرتغالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 2، تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند. حملات این تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 21 بود که برونو سیلوا گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس عرضی ژوتا بود که سیلوا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

پیروزی پرگل پرتغال در غیاب رونالدو (عکس)

این نتیجه تا آخرین دقیقه نیمه اول پابرجا بود تا اینکه ژوتا توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. این بار ارسال دقیق ژوائو کانسلو از سمت راست در محوطه جریمه به ژوتا رسید و او هم با شوتی پرقدرت، حساب کار را 2-0 کرد.

پیروزی پرگل پرتغال در غیاب رونالدو (عکس)

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم پرتغالی ها نمایش بهتری داشتند و در دقیقه 72 به گل سوم رسیدند. این بار ژوتا با یک حرکت انفرادی عالی، خط دفاعی سوئد را به هم ریخت و بعد از یک حرکت در عرض دیدنی، توپ را به گوشه دروازه سوئد فرستاد.

پیروزی پرگل پرتغال در غیاب رونالدو (عکس)

پرتغال با این پیروزی 10 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر، بالاتر از فرانسه در صدر جدول گروه قرار گرفت. کرواسی و سوئد هم با 3 و 0 امتیاز، در رتبه های بعدی قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعترافات تکان دهنده همسرکُش ها در مشهد ! + عکس 3 زن و مرد قاتل