لندو نوریس در انتظار جریمه قطعات پاور یونیت پس از گرندپری ایفل


فرمول یک ایران – لندو نوریس انتظار دارد که پس از فرمول یک ایفل آلمان مجبور شود که جریمه تعویض قطعات موتوری دریافت کند. نوریس در طول مسابقه دیروز چندین دور را با مشکلات مربوط به پاور یونیت به ثبت رساند تا اینکه در پیچ دانلوپ و در دور 44 ماشین کاملا متوقف شد و او از رقابت کناره گیری کرد. تیم مک‌لارن سومین موتو رنو، توربو، MGU-H و MGU-K او را پس از...

فرمول یک ایران – لندو نوریس انتظار دارد که پس از فرمول یک ایفل آلمان مجبور شود که جریمه تعویض قطعات موتوری دریافت کند.

نوریس در طول مسابقه دیروز چندین دور را با مشکلات مربوط به پاور یونیت به ثبت رساند تا اینکه در پیچ دانلوپ و در دور 44 ماشین کاملا متوقف شد و او از رقابت کناره گیری کرد.

تیم مک‌لارن سومین موتو رنو، توربو، MGU-H و MGU-K او را پس از پیدا شدن یک مشکل پس از تعیین خط را روی ماشین نصب کرده بود. با این اوصاف او باید در شش رقابت باقی مانده منتظر جریمه تعویض قطعاتش باشد.

نوریس قبل از خراب شدن موتورش رقابت خیلی خوبی را به نمایش گذاشته بود و با وجود حذف شدن والتری بوتاس و به پیت رفتن دنیل ریکاردو، او به جایگاه سوم رسیده بود. او انتظار داشت که حداقل به جایگاه چهارم برسد و شاید بتواند بر سر جایگاه سوم با ریکاردو رقابت کند.

لندو نوریس در رابطه گفت:

این اصلا خوب نیست. مشکل از من نیست. چیزی نیست که من بتوانم کنترل کنم.

یک چهارم اول خیلی خوب بود. دور های ابتدایی خوب بود. سرعت خوبی داشتیم. و پس از آن همه چیز به کلی خراب شد.

ما از اول مشکلاتی با موتور داشتیم. فکر کنم؛ من هر دور داشتم مشکلات را مدیریت می‌کردم. من مجبور بودم که از دکمه های مختلف و چیز های دیگر برای مدیریت آن ها استفاده کنم. به همین دلیل شرایط سختی داشتم. قدرت زیادی هم نداشتیم تا اینکه در نهایت آن ها به طور کلی از کار افتادند.

من حتما به جایگاه چهارم می‌رسیدم و شاید می‌توانستم برای سومی با ریکاردو بجنگم.

نتیجه امروز به معنی از دست رفتن جایگاه سوم جدول قهرمانی برای تیم فرمول یک مک‌لارن هم بود و حالا این تیم با چهار امتیاز اختلاف، پشت ریسینگ پوینت قرار گرفته است و رنو هم فقط دو امتیاز با آن ها فاصله دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان