جهش تولید در شرایط تحریم امکان پذیر است


جهش تولید در شرایط تحریم امکان پذیر است

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری گفت: جهش تولید در شرایط تحریم با تلاش ویژه صنعتگران و استفاده از دانش روز و بسیج عمومی ظرفیت های داخلی در بسیاری از محصولات امکان پذیر است.

سعید شیرکوند روز شنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی کاسپین در استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت همه تلاش خود را به گرفته تا جهش تولید در کشور محقق شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر برخی واحدهای تولیدی در زمینه تامین مواد اولیه و همچنین بعضی واحدها نیز در زمینه سرمایه در گردش مشکل دارند که دولت برای حل این مشکلات همه تلاش خود را به کار گرفته است.

این مسوول با اشاره به اهمیت راه اندازی طرح های نیمه تمام صنعتی در رشد و جهش تولید و اشتغالزایی برای جوانان،گفت: بازدید از طرح های نیمه تمام و واحدهای مشکل دار با هدف بررسی جزییات و موانع پیش روی تولید و تلاش برای حل آنها انجام می شود.

شیرکوند، کمک به صنایع راکد برای راه اندازی و فعالیت دوباره را نیز از دغدغه ها و اولویت های اصلی دولت در حوزه تولید نام برد و گفت: برخی واحدها نیز به دلیل مشکلات مربوط به تحریم و کمبود مواد اولیه و سایر مسائل با ظرفیت پایین مشغول به کار هستند که دولت می کوشد در درجه اول از راکد شدن این واحدها جلوگیری کرده و در مرحله بعد ظرفیت تولید آنها را افزایش دهد.

شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری به قزوین است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد محشر 19 اردیبهشت + فیلم