کاوانی: می‌خواستم بازنشسته شوم و در روستا زندگی کنم


کاوانی: می‌خواستم بازنشسته شوم و در روستا زندگی کنم

مهاجم جدید منچستریونایتد عنوان کرد قصد داشته است تا بازنشسته شود و به زندگی در روستا روی بیاورد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، کار انتقال ادیسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پیشین پاری سن ژرمن به منچستریونایتد نهایی شده است.

ادینسون کاوانی، مهاجم تازه کار منچستر یونایتد اعتراف کرد که تابستان گذشته به فکر بازنشستگی بود. این بازیکن ۳۳ ساله پس از پایان قراردادش با PSG بدون باشگاه بود و در حومه اروگوئه زندگی می‌کرد و در آن‌جا به ویروس کرونا مبتلا شد.

در همین رابطه او گفت: سلامت خانواده در درجه اول قرار دارد. البته من به ترک فوتبال فکر کردم. درست است که من چنین فرصتی داشتم، فرصتی برای متوقف کردن بازی و ادامه زندگی در خارج از شهر و وقف زندگی در روستا اما الان تصمیم به ادامه بازی گرفتم. ما با خانواده و همسرم از ویروس کرونا جان سالم به در بردیم. ترس از این ویروس بد بود. خدا را شکر که حال ما خوب شده است.

او در ادامه گفت: طبیعی است که اضطراب در مورد نداشتن باشگاه فکر و خیال شما را درگیر می‌کند. فصل شروع شد و البته من می‌خواستم یک تیم داشته باشم. نداشتن اطمینان و اضطراب زیادی در من وجود داشت. با گذشت روزها، خانواده، دوستان و همه کسانی را که می‌خواستند بدانند من برای کجا بازی می‌کنم می‌دیدم. اکنون ما این‌جا هستیم، از تصمیم‌ی که گرفتم خوشحالم و می‌خواهم بهترین بازی‌های خودم را برای منچستریونایتد انجام دهم.

منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن روبه‌رو شده است و کاوانی این فرصت را دارد تا برابر تیم پیشین خود به میدان برود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند