پاختاکور برای پرسپولیس دیگر رویین تن نیست!


پاختاکور برای پرسپولیس دیگر رویین تن نیست!

پس از سه رویارویی دو تیم پرسپولیس و پاختاکور که در هفده سال اخیر اتفاق افتاد بالاخره سرخ پوشان توانستند سد...

به گزارش طرفداری، از اسفند سال 1381 تا روز گذشته دو تیم پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان سه بار روبروی هم قرار گرفتند و عجیب اینکه سرخ پوشان تهرانی در این سه دیدار نتوانستند برابر حریف چغر خود به برتری برسند. موضوعی که پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی بازی های امسال، ورد زبان ها شد و دقایقی پس از اعلام نام این تیم، فغان های حاصل از نبردن پاختاکور به هوا برخاست فارغ از اینکه پرسپولیسی که این روزها در دوحه به سر می برد امکان برتری در بازی با این تیم را هم دارد و همین اتفاق هم افتاد و شاگردان یحیی گل محمدی توانستند با دو گل برابر ازبک ها به برتری برسند تا در صورت رویارویی های احتمالی در سال های آینده، دیگر پاختاکوری ها پشت دیوار شکست نخوردن برابر پرسپولیسی ها پنهان نشوند.

همان طور که عنوان شد به غیر از بازی شب گذشته، پرسپولیس و پاختاکور در سه بازی برابر یکدیگر ایستادند. اولین بازی این دو تیم به اسفندماه سال 1381 برمی گردد که در نهایت با یک گل به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید.

اما دومین و سومین دیدار این دو تیم به مرحله گروهی بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2018 بر می گردد که در نهایت با یک تساوی یک بر یک در تهران و یک برد یک بر صفر در تاشکند به پایان رسید و در نهایت شکست در این بازی باعث شد تا شاگردان برانکو پس از عملکرد درخشان در دو دوره قبلی، در آن دوره حتی از گروه خود نیز بالا نیایند. نکته جالب درباره بازی های آن سال اینکه دیدار ابتدایی دو تیم در تهران و در استفند ماه 97 با ناداوری ادهم المخادمه همراه بود که شب گذشته یک بار دیگر هم بازی دو تیم را سوت زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی