دولت همچنان پویا و پیگیر تحقق برنامه ها است


دولت همچنان پویا و پیگیر تحقق برنامه ها است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: با اینکه در ماه های پایانی کار دولت تدبیر و امید هستیم اما این دولت همچنان پویا و پیگیر تکمیل طرح ها و تحقق برنامه ها است.

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی معاونان استانداری و فرمانداران البرز افزود: یکی از راهبردهای نظام و تاکید جدی دولت، ارتباط تنگاتنگ با مردم در بطن جامعه است، از این رو ضرورت دارد که مدیران در سطوح مختلف این مولفه مهم را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: در البرز نیز به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و الگوی ملی، اتحاد و انسجام بسیار خوبی بین مسوولان سه قوه تحت پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد.

استاندار البرز تاکید کرد: تیم مدیران استانداری در سطوح مختلف بسیار پویا هستند و با اهتمام ویژه ای درصدد تحقق اهداف و برنامه های نظام در استان برآمده اند.
شهبازی گفت: در شرایط کنونی که شیوع کرونا بسیاری از امور را مختل کرده، هیچ کاری در البرز تعطیل نشد و تمام برنامه ها روال خود را طی کردند که البته در این برهه بسیار نیز دشواری بود.
استاندار البرز اضافه کرد: پس از سرانجام پروژه های بزرگی همچون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران-شمال، قطار برقی کرج - هشتگرد اکنون بزرگترین آرزوی من در مسیر توسعه البرز، بهره برداری از قطار شهری کرج، تکمیل کمربند شمالی کرج و افتتاح پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک است.
وی گفت: قطار شهری کرج به گفته پیمانکار پروژه با توجه به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تامین اعتبار دولتی، بیش از ۴۰ درصد پیشرفت را از سال ۹۸ تاکنون داشته و کمربندشمالی کرج نیز با جلب مشارکت ملی و اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سرعت در حال تکمیل است.
شهبازی افزود: در خصوص کمربند جنوبی البرز و تهران (چرمشهر - آبیک) نیز طی مکاتبه ای دستور رییس جمهوری را برای تسریع در تکمیل پروژه تا پایان سال، دریافت کرده ایم.
وی بیان داشت: پروژه های حوزه اقتصادی نیز پس از دستاوردهایی که با نظر ویژه مسئولان ملی حاصل شد، به جد پیگیر تکمیل و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها هستیم چراکه به سرانجام رسیدن تعهدات را مسوولیت خود می دانیم.
استاندار البرز گفت: دستاوردهایی که تاکنون حاصل شده، نتیجه نظم، پیگیری جدی و تلاش شبانه روزی با بسیج مجموعه مسوولان استان البرز است از این رو از معاونان و فرمانداران انتظار می رود که این امور، به ویژه نظم و انضباط کاری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
شهبازی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان البرز همواره همراهی دلسوز در مسیر تحقق برنامه های توسعه ای استان بوده اند و به خصوص برای مدیریت بیماری کرونا، بدون هیچ گونه چشم داشتی، تلاش های بسیاری داشته اند، همچنین نمایندگان معزز مردم البرز در مجلس شورای اسلامی تعامل سازنده با مجموعه اجرا برای تحقق اهداف و برنامه های استان دارند.
وی گفت: البرز، استانی مهم و استراتژیک است بنابراین حساسیت های ویژه ای نیز دارد که ضرورت دارد معاونان و فرمانداران این امر را مد نظر داشته باشند.

استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای ۶ شهرستان کرج ، طالقان ،نظرآباد ، ساوجبلاغ ، فردیس و اشتهارد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال