لایروبی رودخانه خرم‌آباد آغاز شد


لایروبی رودخانه خرم‌آباد آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: عملیات لایروبی رودخانه خرم‌آباد باتوجه به نزدیک شدن فصل بارندگی آغاز شده است و تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

احمد گودرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این لایروبی و ساماندهی تا پایان هفته آینده و طی سه مرحله صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری برای لایروبی رودخانه خرم‌آباد تخصیص نیافته است ادامه داد: بیشتر نقاط رودخانه مشکلی ندرد اما کار لایروبی بر اساس وظیفه محول به طور کامل انجام خواهد شد و هم اکنون این عملیات از پل جهادگران تا پل شکسته آغاز شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: لایروبی رودخانه وظیفه شرکت آب منطقه ای نیست و طبق قانون برعهده شهرداری است اما امسال باتوجه به رای صادره، این شرکت باید لایروبی را انجام دهد.

گودرزی ادامه داد: باوجودی که هیچگونه اعتباری برای لایروبی رودخانه به شرکت آب منطقه ای لرستان اختصاص داده نشد اما با چندین پیمانکار و کارخانه شن و ماسه توافقاتی در قالب تهاتر صورت گرفته است که در مقابل کار لایروبی، مجوز برداشت از رودخانه را داشته باشند.

وی گفت: رودخانه از یکهزار و ۵۰۰ شهر کشور عبور می کند و تنها شهری که لایروبی رود آن به شرکت آب منطقه ای واگذار شده خرم آباد است.

وی اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای نسبت به این اقدام اعتراض کرده و در همین راستا قرار بررسی مجدد صادر شده چراکه لایروبی جزو وظایف شهرداری است.

رودخانه شهری خرم آباد ( خرم رود) حدود ۱۴ کیلومتر طول دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا