40 درصد دانش‌آموزان گلستان به شبکه شاد دسترسی ندارند


40 درصد دانش‌آموزان گلستان به شبکه شاد دسترسی ندارند

گرگان - ایرنا - معاون آموزش و پرورش گلستان گفت: 40 درصد دانش آموزان این استان به شبکه شاد دسترسی ندارند که آموزش آن‌ها از طریق ارسال درس‌نامه و یا به صورت حضوری انجام می‌شود.

ابراهیم حاجیلری روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی گلستان پیشنهاد کرد که برای حل این مشکل خیرین مدرسه ساز با خرید تجهیزات سخت افزار آموزشی و اهدای آن به دانش آموزان نیازمند به آموزش و پرورش کمک کنند.

آموزش و پرورش گلستان کار تعلیم و تربیت ۳۷۶ هزار محصل را برعهده دارد.

عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت رفع مشکل دانش آموزان استان در شرایط کرونا، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود برای کاهش دغدغه تعلیم و تربیت دانش آموزان اقدام شود.

مدیرکل اطلاعات گلستان نیز در این نشست گفت: دفاع مقدس نماد مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه، پیروزی ملت ایران و نواختن سیلی ملت‌های آزاده به کشورهای زیاده‌خواه است.

جلالی اظهار داشت: دستاوردهای دفاع مقدس فراموش شدنی نیست و یادآوری آن برای هوشیاری در برابر توطئه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا ضروری است.

40 درصد دانش‌آموزان گلستان به شبکه شاد دسترسی ندارند

وی ادامه داد: با وجود توطئه و تحریم های دشمنان، شاهد موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی در دنیا هستیم که این موفقیت ثمره حفظ انسجام، همدلی و همراهی مردم ایران و هدایت رهبر معظم انقلاب است.

در این نشست باقری مدیر پیشگیری بیماری های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص آخرین وضعیت شیوع کووید ۱۹ و نحوه توزیع واکسن آنفلوآنزا، سیفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان در خصوص فعالیت ستاد اربعین، قادری مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان از وضعیت زلزله زدگان در مناطق رامیان و مراوه تپه حجت الاسلام کیایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در خصوص برگزاری نماز جمعه شهرستان ها گزارش ارایه کردند.

در استان گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون در ۳۳ نقطه شهری و یک هزار و ۷۵ روستا و آبادی زندگی می کنند که اقتصاد اصلی ساکنان آن ها بر پایه کشاورزی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج