لیگ برتر والیبال؛ 2 نماینده ارومیه در اندیشه برد برای اهداف متفاوت


لیگ برتر والیبال؛ 2 نماینده ارومیه در اندیشه برد برای اهداف متفاوت

ارومیه- ایرنا- نمایندگان ارومیه در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز چهارشنبه به مصاف سپاهان اصفهان و شهداب یزد می‌روند که اندیشه آنها، برد مقابل رقبای قدرتمند است که البته هدف شهرداری ارومیه نزدیک شدن به صدر جدول بوده و آذرباتری با هدف دورشدن از قعر تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز، چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای ارومیه، رامسر، قزوین، اراک،سیرجان، تهران و اصفهان برگزار می شود که در ورزشگاه البته خالی از تماشاگر ۶ هزار نفری غدیر ارومیه، تیم رده ماقبل پایانی آذرباتری به مصاف تیم رده ششمی شهداب یزد می رود و شهرداری ارومیه در اصفهان میهمان تیم سپاهان این شهر است.

تیم شهرداری ارومیه که از چهار دیدار پیشین خود، سه برد و یک تساوی را به دست آورده و با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول است، با سپاهان اصفهان مسابقه خواهد داد که با همین امتیاز و تفاضل ست برده بهتر در رده چهارم قرار دارد.

این ۲ تیم که البته یکی از آنها (شهرداری ارومیه) با سابقه زیاد در لیگ برتر بوده و یکی از آنها (سپاهان اصفهان) تیمی تازه به والیبال آمده به شمار می رود، امروز در حالی به مصاف هم می روند که در صورت برد، می توانند حتی نیم نگاهی نیز به صدر داشته باشند.

در صدر لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم فولاد سیرجان با چهار برد قرار دارد و تیم های سایپا، شهرداری ورامین، سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه در رده های دوم تا پنجم هستند.

تیم شهرداری ارومیه در چهار دیدار پیشین خود، سه برد مقابل آذرباتری ارومیه، شهداب یزد و پیکان تهران داشته و به تیم فولاد سیرجان (صدرنشین جدول) باخته است.

این تیم در تک دیدار خارج از ارومیه خود، با نتیجه سه بر یک تیم شهداب یزد را شکست داده و در پی دومین برد خارج از خانه است؛ حال آنکه از سه دیدار خانگی ۲ برد و یک تساوی کسب کرده که البته برد مقابل پیکان تهران بسیار مهم بود.

تمی آذرباتری ارومیه که پس از یک هفته استراحت به مصاف شهداب یزد، تیم ششم جدول می رود، از سه دیدار پیشین خود، تنها یک ست مقابل شهرداری ورامین از آن خود کرده و با سه باخت و بدون امتیاز بالاتر از شهروند اراک در رده های پایینی جدول است.

هدف اصلی این تیم که البته کار سختی مقابل تیم یزدی دارد، رها شدن از تیم های پایین جدولی و رسیدن به حداقل میانه هاست که البته با برد خوب می تواند به این هدف دست یابد.

شاگردان ساسان خداپرست ارومیه ای در تیم آذرباتری، در ارومیه یک باخت سه بر یک مقابل شهرداری ورامین داشتند و امیدوار هستند تا اولین برد خود را در ورزشگاه خانگی مقابل شهداب یزد جشن بگیرند.

در لیگ برتر امسال ۱۵ تیم حضور دارند که با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر با هم رقابت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا