اجرای آزمایشی بیمه تکمیلی روستاییان در استان‌های خوزستان و هرمزگان


اجرای آزمایشی بیمه تکمیلی روستاییان در استان‌های خوزستان و هرمزگان

تهران - ایرنا - مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ از اجرای آزمایشی طرح بیمه تکمیلی روستاییان در دو استان خوزستان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان بیمه سلامت، افشین مقصودی درباره بیمه تکمیلی روستاییان بیان کرد: تعداد روستاییان ٢٥ درصد جمعیت کشور است که تقریبا ٢٠ میلیون نفر را شامل می شود در این راستا یکی از رسالت‌های بیمه آتیه سازان حافظ، ارائه خدمات به روستاییان و مناطق محروم است زیرا بیمه آتیه سازان حافظ به دنبال سود و منافع مالی نیست و در واقع هدف، ارائه خدمات به افرادی است که به این خدمات نیاز دارند.

وی افزود: برای اجرای این طرح به این فکر کردیم که روستاییان دفترچه بیمه سلامت روستایی دارند و اجرای بیمه تکمیلی روستایی هم باعث ارائه خدمات درمانی به این بیمه شدگان شده و هم باعث اعتبار بخشیدن به دفترچه بیمه سلامت روستایی می‌شود.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: کسی که دفترچه بیمه سلامت روستایی دارد به بیمارستان دولتی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه می‌کند و اگر بیمه تکمیلی داشته باشد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و خدمات پرهزینه این بیمار هم تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.

مقصودی اظهار کرد: نرم افزار این فرآیند نیز تهیه و تجهیز شده و قرار بر این شد که در استان های خوزستان و هرمزگان این طرح به صورت آزمایشی اجرا شود. اکنون زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح آماده و هماهنگی‌های لازم با مسئولان استانی نیز انجام شده است. زمان در نظر گرفته شده برای این طرح نیز حدود دو سال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟