عاملان نزاع در بیمارستان پورسینا رشت دستگیر شدند


عاملان نزاع در بیمارستان پورسینا رشت دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای رشت با تشریح جزئیات حمله اراذل و اوباش به این مرکز گفت: ضاربان در سریع ترین زمان دستگیر شدند و حال مصدومان خوب است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، دکتر سیروس امیرعلوی با تشریح حمله چند نفر از اراذل و اوباش به اورژانس این مرکز و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آنها افزود: در این حادثه چند نفر از همراهان مصدوم شدند که در حال حاضر حالشان خوب است و تعدادی از ضاربان نیز در سریعترین زمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اتفاق یاد شده حدود ساعت ۲ بامداد در بخش اورژانس این مرکز، به وقوع پیوست، اظهار داشت: درگیری طرفین دعوا از بیرون به داخل مرکز کشیده شد.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی پورسینا رشت با بیان اینکه با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژانس، طرفین همچنان درگیری را داخل بیمارستان ادامه دادند، گفت: در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شدند.

وی با بیان اینکه این اوباش، سه نفر از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و یک نفر از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کردند، خاطر نشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آنها رو به بهبودی است و یک نفر از آنها نیز امروز مرخص شده است.

دکتر علوی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با ۱۱۰ تماس گرفته و از نیروی انتظامی درخواست کمک می کنند که در پی این تماس کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

رئیس مرکز پورسینا رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد، اضافه کرد: تعدادی از ضاربین این حادثه، در سریعترین زمان، توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، تعدادی دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

به گفته کادر درمانی بیمارستان، این گونه حوادث در این مرکز درمانی مسبوق به سابقه و نیازمند توجه بیشتر نیروی انتظامی از طریق استقرار مامور در این محل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام