پروتکل‌های بهداشتی 450 مدرسه لرستان بازرسی شد


پروتکل‌های بهداشتی 450 مدرسه لرستان بازرسی شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در 450 مدرسه استان بررسی شد و این بازرسی‌ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، "فرید بهرامی" روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول با همکاری معاونت توسعه و پشتیبانی در راستای ضدعفونی کردن و گندزدایی مدارس استان تهیه و توزیع شده است.

به گفته وی در صورتی که در آموزشگاهی حتی یک آیتم از ۲۰ آیتم پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده باشد آموزش باید در آن واحد آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

پیش از مدیران آموزش و پرورش لرستان گفته بودند که 30 درصد مدارس استان به لحاظ رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعطیل شده اند.

بهرامی از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام شیوع کرونا، تشکیل کارگروهی متشکل از یکهزار نفر از مدیران و کارشناسان و همچنین برگزاری جشنواره تولید محتوا بوده که تاکنون بیش از یکهزار اثر شامل کلیپ و محتوای بهداشتی تهیه و در فضای مجازی برای مدیران، معلمین و دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های آموزشی و توجیهی برای مدیران مدارس، معاونین، کارشناسان و مراقبین سلامت در فضای مجازی عنوان کرد: سلامت دانش آموزان در اولویت برنامه‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید