خبری باورنکردنی درباره یحیی گل محمدی و پرسپولیس


خبری باورنکردنی درباره یحیی گل محمدی و پرسپولیس

برای قهرمانی در آسیا، او باید همین تعداد بردی که تا حالا در لیگ قهرمانان به دست آورده را کسب کند. نوشته خبری باورنکردنی درباره یحیی گل محمدی و پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری باورنکردنی درباره یحیی گل محمدی و پرسپولیس

یحیی گل محمدی ؛ فقط سه بازی برای عبور از برانکو!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۷:۳۰
خبری باورنکردنی درباره یحیی گل محمدی و پرسپولیس

برای قهرمانی در آسیا، او باید همین تعداد بردی که تا حالا در لیگ قهرمانان به دست آورده را کسب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید یحیی گل محمدی فکرش را هم نمی‌کرد که پس از شکست در دربی و تغییرات متعدد، تیمش بتواند تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید و این اتفاق هم در شرایطی رخ دهد که شاگردانش صدرنشین گروه شوند، تمام نمایندگان ایران کنار بروند، این تیم السد را در یک هشتم نهایی حذف کند و در بین چهار تیم باقی مانده غرب آسیا نیز خبری از قدرت هایی چون الهلال و الدحیل نباشد!

اما تمام این اتفاقات رخ داده‌اند و به هیچ عنوان نمی‌توان بخت و اقبال را مولفه ای مهم در موفقیت پرسپولیس قرار داد. سرخ ها شایستگی صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را داشتند و حالا در جایی قرار دارند که هیچ حریفی برایشان غیرقابل شکست نیست. نه این که الاهلی، النصر و پاختاکور چند سطح از پرسپولیس پایین تر باشند اما بدون تردید قدرتمند تر از السد نخواهند بود، با این تفاوت که پرسپولیسی ها اکنون در ۱۵ روز ۵بازی انجام داده و به شدت خسته هستند (البته همین خستگی باعث شکستشان در مقابل السد نشد).

با این حال یحیی گل محمدی و شاگردانش، از هر زمان دیگری به تاریخ سازی نزدیک تر هستند. آن ها این فرصت را دارند تا از غیاب چند قدرت برتر آسیا استفاده کنند و خود را به فینال آسیا برسانند و در این راه نه مسابقات لیگ برتری وجود خواهند داشت، نه دیدارهای جام حذفی و نه حتی اتفاقات و حواشی که در تهران رخ می‌دهند.

پس کادرفنی پرسپولیس حالا شاید حساس ترین روزهای تاریخش را سپری کند؛ یحیی، آقاکریم، مطهری، فنایی و تیم آنالیزوری شان باید حداکثر توان خود را برای ریکاوری، برگزاری تمرین و شناخت حریفان به کار گیرند تا پرسپولیس دستکم تا فینال آسیا پیش برود. اگر تیم گل محمدی با همین استحکام و فرصت طلبی پیش رود عبور یحیی از برانکو چیز عجیبی نیست!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان