150 مورد گواهی ایمنی آسانسور در بروجرد صادر شد


150 مورد گواهی ایمنی آسانسور در بروجرد صادر شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 150 مورد گواهی تایید ایمنی و کیفیت آسانسور در این شهرستان صادر شد.

عنایت شرفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۳۵ مورد آزمون دوره ای و پلمب گذاری وسایل سنجش سبک انجام شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ مورد صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفت که از این تعداد ۹ مورد مربوط به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۳۶ مورد مربوط به تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۴۶۲ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان انجام شد.

رییس اداره استاندارد بروجرد اضافه کرد: ۸۵ مورد بازرسی از تجهیزات و امکانات تفریحی این شهرستان صورت گرفت.
شرفی ادامه داد: در سالجاری ۵۹۷ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع صورت گرفت که در این بازرسی ها ۷۰ مورد مغایرت با الزامات استاندارد مشاهده و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری انجام شد.

وی افزود: به استناد گزارش سامانه نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی، ۳۷ تجهیز بازی مستقر در مجتمع دیپلمات سنتر شهرستان بروجرد اعم از تجهیزات سبک و نیمه سنگین دارای مجوز استاندارد است.

رییس اداره استاندارد بروجرد تاکید کرد: هم اکنون ۵۱ تجهیزات دارای مجوز استاندارد در شهربازی ها و بوستان‌های بازی این شهرستان مستقر هستند و هرگونه بهره برداری از وسایل بازی فاقد استاندارد، غیرقانونی بوده و بهره برداران آنها ملزم به رعایت موارد قانونی و مسائل ایمنی و کیفی در آنها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج