کلاهبرداری 700 میلیاردی با پیش فروش واحدهای آپارتمانی در هرمزگان


کلاهبرداری 700 میلیاردی با پیش فروش واحدهای آپارتمانی در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- یک کلاهبردار حرفه ای در بندرعباس با شگرد پیش فروش آپارتمان غیر به چندین نفر، 700 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد که با هوشیاری ماموران انتظامی هرمزگان این فرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان روز دوشنبه در این خصوص به رسانه ها اظهار داشت: درپی وصول شکایت تعداد ۹۲ نفر از شهروندان شهرک پیامبراعظم(ص) شهرستان بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان با رقم ۷۰۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت:پس از اخذ اظهارات شاکیان و مستندات آنها، مشخص شد متهم که مدیر عامل شرکت بوده اقدام به احداث یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم(ص) شهرستان بندرعباس کرده است.

وی ادامه داد: متهم واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر به صورت پیش فروش واگذار کرده است.

سردار جعفری گفت: با بررسی حساب های شخصی و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج از کشور انتقال داده است.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و با تحقیق دقیق تر مشخص شد وی تابعیت کشور مذکور را از طریق سرمایه گذاری اخذ کرده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با اقدام به موقع پلیس، متهم که قصد خروج از کشور را داشت در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری از شهروندان خواست در هنگام خرید واحد های پیش فروش استعلام های لازم را انجام داده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری