میامی حریف لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا شد


میامی حریف لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا شد

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال میامی هیت در ششمین دیدار از فینال کنفرانس شرق به مصاف بوستون رفت و با پیروزی در این مسابقه قهرمان کنفرانس و فینالیست لیگ حرفه‌ای آمریکا شد.

در ادامه رقابت فینال کنفرانس شرق دو تیم میامی هیت و بوستون سلتیک ششمین پیکار خود را برگزار کردند.

در این دیدار میامی با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۱۳ حریف خود را مغلوب کرد و با نتیجه ۴ بر ۲ برنده فینال نام گرفت و حالا به عنوان قهرمان کنفرانس شرق به فینال NBA رسیده است و باید برابر لس آنجلس لیکرز برای قهرمانی رقابت کند.

در این مسابقه بام آدبائو سنتر میامی ستاره میدان بود و با کسب ۳۲ امتیاز و ۱۴ ریباند بهترین بازیکن میدان نام گرفت. در کنار او جیمی باتلر هم مثل همیشه برای میامی درخشید و کارش را با ۲۲ امتیاز و ۸ پاس منجربه گل تمام کرد. میامی هیت که برای قهرمانی به برد نیاز داشت در این دیدار تنها با ۸ بازیکن خود مسابقه را اداره کرد و نتیجه گرفت.

حالا این تیم که آخرین بار در سال ۲۰۱۴ قهرمان کنفرانس شده بعد از ۶ سال دوباره نماینده کنفرانس شرق در فینال خواهد بود و اینبار باید برابر لس آنجلس لیکرزی صف آرایی کند که همه مدعیان کنفرانس غرب را یکی پس از دیگری حذف کرده و اکنون مدعی اصلی قهرمانی است.

تقابل این دو تیم می تواند از این جهت هم جالب توجه باشد که لبرون جیمز در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ که میامی قهرمان NBA شده در این تیم حضور داشته است و حالا با پیراهن لیکرز برابر تیم پیشین خود به میدان می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...