اسرائیل به دنبال شناسنامه ای برای مشروعیت دولت خود است


اسرائیل به دنبال شناسنامه ای برای مشروعیت دولت خود است

انبارکی گفت: اسرائیل پس از شکست مفتضحانه در جنگ‌های 22 و 33 روزه در برابر جبهه مقاومت دچار انزوای شدیدی شده است و از طریق عادی سازی روابط با کشورهای عربی به دنبال خروج از این انزو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست حمایت از حقوق اسلام و ملت فلسطین و محکموم نمودن عادی یازی روابط با رژیم صهونیستی در ساختمان دادستانی قوه قضاییه آغاز شد.

نشست حمایت از حقوق اسلام و ملت فلسطین و محکوم کردن اقدام دولت‌های امارات و بحرین در عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسراییل با حضور عمرانی، معاون قضایی دادستانی کل کشور و روسای بسیج قوه قضاییه و اصحاب رسانه در ساختمان دادستانی در حال برگزاری است.
در این نشست، سهراب انبارکی رییس بسیج حقوقدانان با اشاره به دلایل عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل کودک کش، اظهار کرد: اسراییل پس از شکست مفتضحانه در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه در برابر جبهه مقاومت دچار انزوای شدیدی شده است و از طریق عادی سازی روابط با کشورهای عربی به دنبال خروج از این انزو است.
وی افزود: اسراییل در ماجرای عادی سازی مانند یک فرزند نامشروعی است که در کشورهای عربی به دنبال دریافت شناسنامه می گردد تا از این طریق بتواند به دولت خود مشروعیت ببخشد و اهداف آمریکا و انگلیس را در این کشورها دنبال کند.
در حال بروز رسانی...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)