فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد


فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد

عیسی آل کثیر موفق شد در دقیقه 88 با ضربه سر دیدنی و زیبا دروازه السد را باز کند تا پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یابد. نوشته فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد

پرسپولیس با تک گل دیدنی عیسی آل کثیر موفق شد السد قطر را شکست دهد
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۰
فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد

عیسی آل کثیر موفق شد در دقیقه ۸۸ با ضربه سر دیدنی و زیبا دروازه السد را باز کند تا پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف السد قطر رفت و با ارائه یک بازی برتر و حساب شده به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

در این بازی عیسی آل کثیر عملکرد درخشانی داشت. مهاجم پرسپولیس دو بار توپ را به تیرک دروازه تیم قطری کوبید و در ادامه و در واپسین دقایق بازی با پروازی بلند و ضربه سر دیدنی دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد تا قرمزپوشان به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کنند.

*فریم به فریم صحنه گلزنی عیسی آل کثیر را در زیر ببینید.

فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد فریم به فریم با پرواز آل کثیر و باز شدن دروازه السد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟