نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در یاسوج گشایش یافت 


نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در یاسوج گشایش یافت 

یاسوج- ایرنا- رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس امروز یکشنبه به همت حوزه هنری این استان در شهر یاسوج گشایش یافت. 

محمدشریف اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۰ عنوان کتاب تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع دفاع مقدس که در چند سال اخیر چاپ و منتشر شده در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته در ساختمان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان گلستان ۱۴ شهر یاسوج، پلاک ۲۰ و جنب اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دایر است.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از گشایش نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهر یاسوج موشن گرافیک زندگینامه شهید سردار قاسم سلیمانی با عنوان «عقیق مقاومت» از تولیدات حوزه هنری این استان نیز رونمایی شد.

اسلامی عنوان کرد: این موشن گرافیک پنج دقیقه ای به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و برای گرامیداشت یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی تولید شده است.

وی ابراز داشت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد این موشن گرافیک را تولید کرده و کارگردانی آن نیز بر عهده مهدی نجفی نژاد از هنرمندان گرافیست و تصویرساز مطرح استان است.

اسلامی گفت: این موشن گرافیک به زودی از طریق پایگاه های اطلاع رسانی مجازی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از جمله اینستاگرام به آدرس @artyasuj.ir و صفحه آپارات به آدرس www.aparat.com/artyasuj.ir منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۶ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک