تصادف در مسیر زابل - زاهدان 2 کشته و 23 مجروح برجا گذاشت


تصادف در مسیر زابل - زاهدان 2 کشته و 23 مجروح برجا گذاشت

زاهدان- ایرنا- فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با اتوبوس در مسیر زابل - زاهدان محدوده شهرستان هامون 2 کشته و 23 مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه ساعت هشت و ۴۰ دقیقه صبح امروز براثر عدم رعایت مقررات حمل و نقل از سوی راننده کشنده رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه کامیون کشنده از عقب با اتوبوس برخورد کرده و سبب واژگونی آن شد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان زابل منتقل شدند که سه مجروح این حادثه در بیمارستان بستری و بقیه بعد از دریافت خدمات اولیه درحال ترخیص هستند.

وی از بروز حادثه دیگر در محور جون آباد زاهدان خبر داد و افزود: در این حادثه نیز براثر برخورد ۲ وانت بار حامل سوخت قاچاق ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ بهروزی زاده خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند