آموزش‌های صحیح در استفاده از فضای مجازی، دشمن را ناکام می‌کند


آموزش‌های صحیح در استفاده از فضای مجازی، دشمن را ناکام می‌کند

مسؤل بسیج فرهنگیان فارس اهمیت توجه به فضای مجازی را یادآور شد و گفت: فضای مجازی همان‌گونه که اسلحه‌ای در دست دشمن برای مقابله با دین و فرهنگ ملت‌ها شده است، با داشتن آموزش‌های صحیح و کاربردی می‌تواند نتیجه عکس بدهد و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کند.

آموزش‌های صحیح در استفاده از فضای مجازی، دشمن را ناکام می‌کند

به گزارش ایکنا از فارس، ناصر جوکار، مسؤل بسیج فرهنگیان فارس امروز، 5 مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به‌میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز برگزار شد، گفت: امروز در مدارس و مراکز آموزشی برنامه‌ریزی‌هایی برای شناخت هرچه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان عزیزمان داریم تا درک تازه‌ای از دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی پیدا کنند.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مقابله با دشمن گفت: فضای مجازی همان‌گونه که اسلحه‌ای در دست دشمن برای مقابله با دین و فرهنگ ملت‌ها شده است، با داشتن آموزش‌های صحیح و کاربردی میتواند بالعکس عمل کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید سازد.

جوکار افزود: ما به ایثار و جانفشانی شهدای خود افتخار می‌کنیم و هرگز حتی لحظه‌ای، آن همه رشادت و شهامت آنان را از یاد نبرده‌ایم.

مسؤل بسیج فرهنگیان فارس گفت: پایگاه‌های بسیج مدارس و ادارات ما با شوق و اشتیاق بسیار، پذیرای نوجوانان و جوانانی هستند که قصد دارند از سرچشمه معرفت امام و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس سیراب شوند.

وی بیان کرد: در بخش راهیان‌نور، برنامه‌ریزی‌ها به شکلی بوده که دانش‌آموزان بتوانند با حضور در جبهه‌های نورانی دفاع مقدس، از نزدیک با مجموعه‌ای از ایثارگری‌های پدران و برادرانشان آشناتر شوند.

جوکار ادامه داد: عشق و علاقه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی برای بازدید از محورهای عملیاتی دفاع مقدس بیش از تصور بوده و اگر وضعیت پیش آمده موجود(بیماری کرونا) نبود، روز به‌روز بر تقاضای حضور در سفرهای زیارتی راهیان نور افزوده‌تر می‌شد.

محمد کماندار، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز نیز در این مراسم گفت: بیداری و حضور فرهنگیان در زمان دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی را به ما منتقل کرده و نشانگر عشق و علاقه این قشر از مردم تلاشگر ما نسبت به انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی این کشور بوده است.

وی اظهار کرد: امروز با داشتن 252 نفر ایثارگر در این ناحیه به خود می‌بالیم و جانبازان، آزادگان و رزمندگانی را در کنار خود داریم که تا ابد مایه افتخار ما هستند.

کماندار ادامه داد: بخشی از قطعه ی شهدای دفاع مقدس ما به شهدای نهضت سوادآموزی تعلق دارد که به شکلی ناجوانمردانه و در هنگام آموختن در کلاس درس به شهادت رسیده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز ادامه داد: فرهنگیان ناحیه 3 به‌عنوان سپاه اسلام در جبهه‌های آموزش و تعلیم و تربیت، در کنار امر تدریس، اقداماتی را از قبیل اعزام دانش‌آموزان به برنامه‌های راهیان نور، بازدیدهایی از خانواده معظم شهدا و دیدار با رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس انجام می‌دهند تا در آینده با انتقال افتخارات و رشادت‌های ایثارگران این سرزمین، نسل بعدی را سربازانی غیور و توانمند بار آورند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی