نمایش دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در نمایشگاه اقتدار 40


نمایش دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در نمایشگاه اقتدار 40

رسانه کلیک – دستاوردهای ICT ایران در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس با عنوان ”اقتدار 40” به نمایش گذاشته شد. به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در چهلمین سالگرد گرامیداشت حماسه دفاع مقدس با عنوان «اقتدار 40» و با شعار […] نوشته نمایش دستاوردهای حوزه...

رسانه کلیک – دستاوردهای ICT ایران در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس با عنوان ”اقتدار ۴۰” به نمایش گذاشته شد.

به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در چهلمین سالگرد گرامیداشت حماسه دفاع مقدس با عنوان «اقتدار ۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» در باغ‌موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه قرار است دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شود.

این نمایشگاه با مشارکت وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری و با تبیین نقش و عملکرد هریک از این نهادها در دوران شکوهمند ۸ سال دفاع مقدس و سال‌های پس‌از آن برگزارشده است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با نمایش دستاورد‌های ICT آثاری از تجهیزات مخابرات و ارتباطی دوران دفاع مقدس، تمبرهای مرتبط با جنگ تحمیلی، وصیت‌نامه شهدا و تاریخ شفاهی مدیران وقت وزارت ارتباطات از دوران دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

این نمایشگاه از دوم تا نهم مهرماه و از ساعت ۹ تا ۱۶ در باغ‌موزه دفاع مقدس پذیرای علاقه‌مندان است. علاقه‌مندان به دیدن دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور می‌توانند به غرفه وزارت ارتباطات مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403