رئیس بسیج رسانه دیر : خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی اثرگذار داشتند


رئیس بسیج رسانه دیر : خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی اثرگذار داشتند

بوشهر - ایرنا - رئیس بسیج رسانه شهرستان دیر استان بوشهر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در جبهه‌های جنگ در ثبت صحنه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی موثری داشتند.

سرگرد محمود سهرابی روز شنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان دیر افزود: بازگو کردن صحنه‌ها و جلوه‌های ایثارگری و جانفشانی ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس، نقشی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رئیس بسیج رسانه شهرستان دیر بیان کرد: انعکاس بیان روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در دوران دفاع مقدس از تکاوران نیز بیشتر است.

وی ادامه داد: خبرنگاران پابه‌پای دیگر رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و همه لحظات جنگ هشت ساله را پوشش می‌دادند که در این میان نیز بسیاری از خبرنگاران به شهادت رسیدند.

سهرابی با بیان اینکه صحت و دقت خبررسانی در انتقال خبرهای جنگ تحمیلی در به‌روز کردن اطلاعات جامعه بسیار مهم بود، افزود: خبررسانی صحیح در دوران دفاع مقدس از طریق خبرنگاران به جامعه علاوه بر بحث اطلاع‌رسانی، مشارکت عمومی را نیز در پی داشت، و مردم با شنیدن اخبار جنگ و پیگیری آن اخبار خود را در ادامه دفاع مقدس همراه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان تلاش‌های شبانه روزی شهدا باشیم، گفت: اصحاب رسانه همواره نقش آفرین و رابط بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا