ابرقدرت‌ها از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور می‌ترسند


ابرقدرت‌ها از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور می‌ترسند

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ترس موجود در دل ابرقدرت‌ها و دشمنان، نتیجه اقتدار دفاعی و نظامی نیروهای مسلح کشور است.

محمد جواد حشمتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا در حاشیه نمایشگاه اقتدار ۴۰ سالگی دفاع مقدس افزود:‌ درود بر خانواده معظم شهدا که با ایستادگی خود نشان دادند ابرقدرتها مقابل مقاومت مردم ذره ای نیستند.
وی ادامه داد: امروز توفیقی شد که از بخش نمایشگاهی قوه قضاییه بازدید داشته باشیم، همکاران با تلاش خود، بخشی از دستاوردهای قوه قضاییه را به نمایش گذاشته بودند که قابل قدردانی است.
حشمتی گفت:‌ چنین اقداماتی برای خدمت رسانی به مردم در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس است و ما نیز پیرو رزمندگان و ایثارگران برای مردم عزیز کشور باید آرامش و امنیت فراهم کنیم.
وی اقتدار و قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور را شاهکار دانست و افزود:‌ به یاد داریم در زمان دفاع مقدس از لحاظ تجهیزات واقعا کمبود داشتیم و نبود وسایل و تجهیزات دفاعی را شاهد بودیم.
رییس دادگستری استان تهران گفت: دشمن با وجود آمادگی کامل و دارا بودن امکانات تهاجمی و نظامی به ما حمله و خساراتی را به کشور وارد می کرد.
حشمتی افزود: دفاع مقدس باعث شد تا جوانان به توانمندی و استعدادهای داخلی و ملی پی ببرند و امروز بر اساس تلاش جوانان و شهیدان عزیز از جمله شهید طهرانی مقدم، با سلاح های پیشرفته و موشک های مدرن به پایگاه نظامی یک ابرقدرت حمله می کنیم و آنها جوابی برای گفتن ندارند.
وی گفت:‌ این امنیت و اقتدار را مدیون دوران دفاع مقدس و برنامه ریزی های مجاهدان پس از دوران جنگ هستیم و افتخار می کنیم به عنوان کشوری صاحب تکنولوژی دفاعی سلاح های پیشرفته و دفاعی تولید کرده و نیازی به دیگر کشورها نداریم.
رییس دادگستری استان تهران افزود:‌ استقلال کشور و امنیت مرزها و سرزمین خود را مدیون ایثارگری رزمندگان هستیم و قوه قضاییه هم بر اساس قانون وظیفه خود می داند که از قشر محترم ایثارگران در بحث های قانونی حمایت کند.
حشمتی خاطر نشان کرد: در دادگستری استان تهران بخشی برای حمایت کامل از ایثارگران تشکیل شده تا از این عزیزان حمایت حقوقی بشود و امیدواریم ایثارگران از خدمات ما راضی باشند.
نمایشگاه اقتدار دفاعی در چهلمین سال دفاع مقدس در موزه انقلاب و دفاع مقدس از دوم تا نهم مهر ماه برپا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات