نمایشگاه سلاح و تجهیزات نظامی در سردشت برپا شد


 نمایشگاه سلاح و تجهیزات نظامی در سردشت برپا شد

مهاباد- ایرنا- نمایشگاهی از توانمندی‌های نظامی سپاه پاسداران شهرستان مرزی سردشت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز، شنبه در این شهرستان گشایش یافت.

فرمانده سپاه پاسداران سردشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه سلاح و تجهیزات نظامی با نام "اقتدار چهلم" در قالب ۲۰ غرفه در پادگان شهید صفرزاده این شهرستان برپا شده است.

سرهنگ غلامحسین محمدی اصل اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ قلم انواع سلاح و ادوات نظامی اجتماعی، انفرادی و اپتیکی همراه تعدادی از خودروهای نظامی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

 نمایشگاه سلاح و تجهیزات نظامی در سردشت برپا شد

وی افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی شهروندان با دستاوردهای دفاعی و نمایش اقتدار و توان رزمی نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دایر شده است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفته، بیان کرد: این نمایشگاه تنها در نوبت صبح و به مدت ۱۵ روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

 نمایشگاه سلاح و تجهیزات نظامی در سردشت برپا شد

شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با عراق واقع شده است؛ این شهرستان یکی از جبهه‌های جنگ در طول هشت سال دوران دفاع مقدس بود.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی