رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه و عاقلانه جنگیدند


رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه و عاقلانه جنگیدند

مراغه - ایرنا - پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در مقابل ابرقدرت‌ها با دفاعی مقدس کار عاقلانه و از روی عشق به اسلام و شهادت انجام داده و فاتح نبرد با استکبار شدند.

به گزارش ایرنا، محمد سوداگر روز شنبه در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در عجب شیر گفت: در زمانی که فاصله طبقاتی در جامعه بیداد می کرد یک عده جوانان مخلص و با ایمان دل از این دنیا کندند و در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کردند و با نثار جانشان به انقلاب استقلال را به میهنمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: نتیجه رشادت های شهدا و جنگ هشت ساله باید دست گیری نیازمندان و محرومان جامعه باشد تا راه شهدا استمرار پیدا کند.

سوداگر با اشاره به عدالت خواهی در جامعه اسلامی گفت: نباید نفس اماره عده ای بر اهداف والای انقلاب و دفاع مقدس غلبه کند مدیران جامعه با ساده زیستی و عدالت طلبی به یاری مستضعفان بروند تا ظلم و ستم در جامعه برچیده شود.

وی گفت: برای تاریخ بی نظیر دفاع مقدس و طول هشت سال جنگ نابرابر، کتاب های زیادی می توان نوشت و خاطراتی تلخ و شیرین، اتحاد و انسجام مردم، ایستادگی زنان و مردان وطن، که برای آیندگان سرنوشت ساز و مایه عبرت است.

پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس افزود: آن زمان ارتش علم کلاسیک جنگی داشت و بیشتر مانور دیده بود تا صحنه عمل، نیروهای مردمی علم جنگی نداشتند تازه وارد تجربه جنگ شده بودند با درآمیختن تجربه و علم جنگی ارتش و سپاه در بیشتر عملیات ها پیروز شدند.

وی همچنین به خیانت های بنی صدر اشاره و گفت: بنی صدر اجازه نمی داد نیروهای مبارز مردمی با ارتش در ارتباط تنگاتنگ باشند حتی نمی گذاشت جیره نظامی به سپاه داده شود با این حال امام راحل با درایتشان این ارتباط بین نیروهای مسلح را تقویت و لشگری منسجم و با اتحاد در دوران جنگ به وجود آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید