درخشش لژیونر محبوب ایرانی در شب پیروزی پر گل العربی مقابل الاهلی + سند


در هفته اول رقابت های ooredoo cup قطر، تیم العربی در شب گلزنی مهرداد محمدی ستاره ایرانی خود موفق شد با نتیجه 5 بر 1 تیم الاهلی را شکست دهد. در این دیدار، مهرداد محمدی موفق شد در دقیقه 54 مسابقه گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. نوشته درخشش لژیونر محبوب ایرانی در شب پیروزی پر گل العربی مقابل الاهلی + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال...

درخشش لژیونر محبوب ایرانی در شب پیروزی پر گل العربی مقابل الاهلی + سند

گلزنی لژیونرهای ایرانی همچنان ادامه دارد ؛ درخشش مهرداد محمدی در ترکیب العربی قطر مقابل الاهلی
نویسنده : چند رسانه ای خبرگزاری فوتبال ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲

درخشش لژیونر محبوب ایرانی در شب پیروزی پر گل العربی مقابل الاهلی + سند

در هفته اول رقابت های ooredoo cup قطر، تیم العربی در شب گلزنی مهرداد محمدی ستاره ایرانی خود موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ تیم الاهلی را شکست دهد. در این دیدار، مهرداد محمدی موفق شد در دقیقه ۵۴ مسابقه گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته اول رقابت های ooredoo cup قطر، تیم العربی در شب گلزنی مهرداد محمدی لژیونر محبوب ایرانی خود موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ تیم الاهلی را شکست دهد. در این دیدار، مهرداد محمدی ملی پوش ایرانی که به تازگی از تیم آوس پرتغال به العربی قطر پیوسته، موفق شد در دقیقه ۵۴ مسابقه گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

رقابت های ooredoo cup قطر با حضور ۱۲ تیم حاضر در لیگ ستارگان قطر و در دو گروه ۶ تیمی در فیفا دی ها و زمان هایی که لیگ ستارگان قطر تعطیل است برگزار می شود. ضمن اینکه تیم ها علاوه بر استفاده از بازیکنان تیم بزرگسالان، مجاز به استفاده از بازیکنان تیم های امید و جوانان خود نیز در این رقابت ها هستند تا بازیکنان رده های پایه نیز تجربه حضور در میادین بزرگتر را کسب کنند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز