نمایشگاه‌های «آسمانی‌ها» در میدان‌های اصلی پایتخت برپاست


نمایشگاه‌های «آسمانی‌ها» در میدان‌های اصلی پایتخت برپاست

تهران- ایرنا- همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، مجموعه نمایشگاه‌های «آسمانی‌ها» در بوستان‌ها و میدان‌های اصلی شهر تهران در حال برگزاری است.

بر همین اساس نمایشگاه‌های شهید سلیمانی در پارک ملت، شهید همت در میدان راه‌آهن، شهید حججی در میدان ولیعصر، شهید چمران در میدان هفت تیر، شهید جهان‌آرا در پارک دانشجو، شهید همدانی در میدان تجریش، شهید هادی در میدان رازی، شهید دهقان در میدان امام خمینی (ره)، شهید باقری در بوستان شمشیری و شهید دوران در پارک المهدی برپاست.

این نمایشگاه‌ها تا نهم مهرماه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان است.

ادبیات خاطره‌نویسی زنان در دفاع مقدس مرور می‌شود

فرهنگسرای امام (ره) همزمان با هفته دفاع مقدس نشستی با عنوان «آیینه‌های ایثار» را با مشارکت امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 6 مهر امسال برگزار می‌کند؛ این نشست که از بسته برنامه‌های «شهر پرستاره» ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، به تحلیل و بررسی روایت‌های زنانه از کتاب «تا پلاک ۱۴۰» نوشته آذر خزاعی سرچشمه اختصاص دارد و با حضور میهمانان ادبی، این خاطره‌ها و رویکردهای ادبی در این ژانر از ادبیات معاصر تبیین و واکاوی می‌شود.

بر این اساس شهلا آبنوس، فرزانه قلعه قوند، الهه کسمایی و فرزانه فخریان به عنوان کارشناسان و منتقدان ادبی حضور خواهند داشت و با حضور نویسنده کتاب، خاطره‌نویسی زنان در دفاع مقدس بررسی می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از دوم تا نهم مهرماه و از ساعت ۹ تا ۱۶ در باغ موزه دفاع مقدس تهران پذیرای علاقه‌مندان است؛ این نمایشگاه همزمان با تهران در هشت استان کشور پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه‌های «آسمانی‌ها» در میدان‌های اصلی پایتخت برپاست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان