ضلع شمالی خیابان کریمخان‌زند تهران هم برای رکابزنی مهیا شد


ضلع شمالی خیابان کریمخان‌زند تهران هم برای رکابزنی مهیا شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اعلام کرد: عملیات احداث مسیرهای دوچرخه در پروژه بهسازی معابر پیاده‌روی خیابان کریمخان زند به اتمام رسید و دوچرخه‌سواری در ضلع شمالی این خیابان هم میسر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران «سیدمجید غمخوار» روز شنبه افزود: با اتمام این عملیات احداث در ضلع شمالی خیابان کریمخان زند، حالا این معبر حمل و نقلی مهم در قلب فرهنگی پایتخت در هر دو ضلع شمالی و جنوبی به مسیرهای دوچرخه‌سواری مجهز است.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه نیز از ادامه عملیات بهسازی پیاده‌روها در ضلع شمالی خیابان کریمخان خبر داد و بیان کرد: بهسازی مسیرهای پیاده‌روی موجود در بخش حدفاصل خیابان‌های عضدی و مسجدی اتمام یافته و تلاش برای لکه‌گیری و رفع نواقص در حال انجام است.

«غمخوار» در عین حال همکاری نهادهای ذیربط در جهت رفع معارض‌های تاسیساتی موجود را برای تسریع روند عملیات اجرایی پروژه ضروری دانست.

به گزارش ایرنا پیش از این مسیرهای پیاده‌رو و دوچرخه‌سواری ضلع جنوبی خیابان کریمخان از میدان ولیعصر (عج) تا میدان 7 تیر تکمیل شده بود.

بنابر اعلام مسئولان شهرداری تهران قرار است تا پایان امسال تمامی مناطق ۲۲ گانه پایتخت چهارکیلومتر مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات