جالبترین ترفندهای گوشی های هوشمند اندروید/آیا میدانید که گوشی هوشمند شما یک منوی پنهان شده دارد؟


ترفندهای گوشی های هوشمند اندروید، نکات جالب و کاربردی هستند که باعث استفاده آسان تر از این گوشی ها می شوند و هر کاربر باید آن ها را بلد باشد.

به گزارش موبوایران،آیا شما نیز می خواهید بیشتر از گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنید؟ پس باید توجه کنید ، زیرا در این پست از زوم کلیک ما ترفندهای گوشی های هوشمند اندروید که استفاده شما از دستگاهتان را تسهیل می‌کند و به همین ترتیب زندگی شما را ساده تر می کند، آورده ایم.

1. منوی پنهان شده

آیا میدانید که گوشی هوشمند شما یک منوی پنهان شده دارد؟ با استفاده از این ترفند که به شما آموزش میدهیم می توانید آن را پیدا کنید که شامل آمار استفاده برای هر برنامه و اطلاعات بسیار جالب در مورد گوشی ، وضعیت باتری ، اتصالات و … می باشد. اما چگونه این کار را انجام دهید؟

منوی صفحه کلید خود را باز کرده و کد *#*# 4636 #*#* را وارد کنید.. حالا شما می توانید تمام اطلاعات موجود در تلفن همراه خود را مشاهده کنید.

2. زوم بیشتر

یکی دیگر از ترفندهای گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد که شامل یک گزینه است و همه ی تلفن های همراه این سیستم عامل را دارند و کمک خوبی برای کسانی است که مشکلات بینایی دارند. برای استفاده از زوم در هر صفحه (نه فقط در مرورگر) باید گزینه های زیر را فعال کنید:

تنظیمات> قابلیت دسترسی> حرکات ذره بین

اکنون می توانید با فشار دادن انگشت سه بار روی صفحه نمایش و کنترل صفحه با انگشتان بر روی هر کجا که می خواهید زوم کنید.

جالبترین ترفندهای گوشی های هوشمند اندروید/آیا میدانید که گوشی هوشمند شما یک منوی پنهان شده دارد؟

3. قطع اعلان برنامه ها

آیا شما از دریافت پیام ها از برنامه های تلفن همراه خود که از آنها استفاده نمی کنید ، خسته شده اید ؟

ما به شما آموزش می دهیم که آنها را غیر فعال کرده و از شر آنها راحت شوید.

در گوشی های هوشمند اندروید این امکان وجود دارد که این برنامه‌ها را به صورت جداگانه غیرفعال کنید. زیرا ممکن است بخواهید آنها را دوبار فعال کنید. برای انجام این کار باید به تنظیمات >> برنامه ها رفته و برنامه ای را به طور خاص انتخاب کنید ، سپس گزینه نمایش اعلان ها را غیر فعال کنید و سفارش را در پنجره باز شده تایید کنید. اگر این گزینه را پیدا نکردید سعی کنید آن را در تنظیمات زیر پیدا کنید:

تنظیمات>> مدیر هشدار

4. اسکرین شات گرفتن

خیلی مواقع پیش آمده است که برای اثبات چیزی و یا برای نشان دادن مطلب جالبی به دوستمان و.. لازم شده است که از داخل صفحات گوشیمان عکس بگیریم ، که به این کار اصطلاحا اسکرین شات گرفتن می گویند.

اسکرین شات گرفتن از صفحه گوشی کاری بسیار ساده اما گاهی اوقات بسیار ضروری می باشد. بنابراین لازم است که هر کس این کار را با گوشی همراهش بلد باشد.

مطمئناً شما در حال حاضر می دانید که این ترفند که برای گرفتن عکس از تصاویر داخل گوشی می باشد و چگونه انجام می شود ،اما در صورتی که بلد نیستید با آن کار کنید باید بگوییم که این کار با فشردن همزمان دکمه های قدرت و کاهش صدا انجام می شود.

در گوشی های آیفون یا آیپد نیز این کار با نگه داشتن کلید پاور و کلید Home به طور هم زمان انجام شده و فایل تصویری گرفته شده در داخل حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود.

جالبترین ترفندهای گوشی های هوشمند اندروید/آیا میدانید که گوشی هوشمند شما یک منوی پنهان شده دارد؟

5. پاک کردن حافظه پنهان

پاک کردن حافظه پنهان یکی از بهترین گزینه ها برای بازیابی فضای تلفن همراه بدون نیاز به حذف برنامه ها و فایل ها می باشد. حافظه پنهان تمام برنامه ها را از تنظیمات>> ذخیره سازی پاک می کند.

6. آیا می توان دو حساب وات ساپ در یک دستگاه داشت؟

این سوالی است که بسیاری از کاربران خواهان جواب آن هستند است.

باید بدانید که اگر دستگاه شما به اندروید 5.0 و نسخه Lollipop به روزرسانی شود ، می‌توان چندین حساب کاربری واتس آپ در یک دستگاه ایجاد نمود.

7. استفاده از نرم افزار Lacation Fake در اندروید

آیا می دانستید که می توانید اندروید را فریب دهید؟

بله شما می توانید از مکان مورد نظر خود در تنظیمات>> گزینه های توسعه استفاده نموده و گزینه اجازه شبیه‌سازی موقعیت را فعال کنید، سپس با کمک یک برنامه مانند Location Fake می توانید به برنامه هایی مانند فیس بوک و Swarm جایی که شبیه سازی شده است را بگویید.

8. بهبود مصرف باتری

هنگامی که باتری تلفن همراه ما کاهش می یابد، ما را در مورد تمام شدن باتری نگران می کند. برای کاهش مصرف باتری باید موارد زیر را انجام دهید:

غیر فعال کردن بلوتوث، جی پی اس (تنظیمات>> موقعیت مکانی>> غیر فعال کردن یا فشار دادن mode >> حالت صرفه جویی در باتری) و همگام سازی برنامه ها (Option >> در زیر” حساب ها” برنامه هایی را که می‌خواهید همگام‌سازی آنها را متوقف کنید، انتخاب کنید.)

بعد به تنظیمات>> باتری رفته تا ببینید دقیقا کدام برنامه ها بیشترین مصرف را دارند و روی آنها کلیک کرده تا آنها را متوقف کنید.

شما همچنین می توانید به تنظیمات بروید و بخش” در حال اجرا” را انتخاب کنید ، سپس برنامه ها را ببندید. در این بخش برنامه هایی که در حال اجرا هستند را می توانید مشاهده کنید.

اگر نیاز دارید که باتری خود را برای زمان طولانی تری شارژ نگه دارید، می توانید برای کاهش مصرف باتری میزان روشنایی صفحه خود را کاهش دهید.

همچنین صداهای ارتعاش و صفحه کلید را توسط مراحل زیر قطع کنید:

تنظیمات>> زبان و قرار دادن متن>> نماد تنظیمات در مقابل صفحه کلید گوگل>> تنظیمات> غیر فعال کردن صدا

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

آیا بعد از خواندن این خبر باز هم عاشق سس گوجه خواهید ماند؟ | 97.2 هزار جدیدترین قیمت خودرو های داخلی یکم مهرماه 99 | 56.0 هزار افزایش قیمت‌ خودرو از سر گرفته شد/جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا | 79.7 هزار شیر یک تهدید بزرگ برای سلامتی شما به خوردن آن ادامه می دهید؟ | 211.8 هزار در غذا از سویا استفاده می کنید؟ ضرر های بسیار آن را بدانید | 114.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!