مطهری: بازی پرسپولیس برابر الشارجه شروعی خوب و پایانی عالی داشت


مطهری: بازی پرسپولیس برابر الشارجه شروعی خوب و پایانی عالی داشت

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی ما برابر الشارجه شروعی خوب و پایانی عالی داشت و از اینکه توانستیم هواداران را شاد کنیم، خوشحال هستم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با ۴ گل الشارجه امارات را شکست دهد تا حریف السد در مرحله یک هشتم نهایی شود.

حمید مطهری پس از برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر الشارجه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی را فوق‌العاده آغاز کردیم. بازی شروع خوب و پایانی عالی داشت. خوشحالم که هواداران واقعا شاد هستند.

صحبت‌های مربی، مدیر و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را پس از این پیروزی می‌خوانید:

افشین پیروانی هم پس از این پیروزی گفت: بازی مقداری حساس شده بود اما بازیکنان فوق العاده بازی کردند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. من هم مانند همه هواداران خوشحال هستم و باید برای بازی بعد آماده شویم.

وی افزود: ما در بازی قبلی برابر الدحیل هم حقمان شکست نبود. ما لیاقت این را داریم تا پله پله بالا رویم و امیدوارم با انرژی مثبت هواداران در بازی بعدی هم موفق شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: تمام تمرکز بازیکنان و کادر فنی روی موفقیت تیم است. ما تیم بزرگ پرسپولیس هستیم و دست به دست هم خواهیم داد تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

عیسی آل کثیر زننده گل دوم پرسپولیس در این دیدار هم با اشاره به این مسابقه گفت: خدا را شکر با دعای خیر مردم توانستیم این بازی را ببریم. بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند و به تک تک آنها خسته نباشید می‌گویم. به کادر فنی و هواداران هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل