مشکلات 100 شهروند در میز خدمت مسئولان آستارا بررسی شد


مشکلات 100 شهروند در میز خدمت مسئولان آستارا بررسی شد

آستارا - ایرنا - میز خدمت مسئولان آستارا با تدبیر فرماندار این شهرستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس در یکی از مساجد برگزار و به مشکلات 100 نفر از شهروندان توسط روسای 25 دستگاه اجرایی رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا روز پنجشنبه در میز خدمت روسای ادارات در مسجد میرزای این شهرستان گفت: امروز در این محل، ۲۵ رئیس اداره به مشکلات تولیدی، آموزشی، اقتصادی و گردشگری ۱۰۰ شهروند رسیدگی کردند و در میز خدمت مسئولان باید مشکلات مردم به صورت میدانی بررسی و برطرف شود.

عباس صابر افزود: با این طرح، مشکلات مردم تا حد امکان و توان برطرف می شود و مسائل زمانبر به نهادها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود.

وی از شهروندان خواست، علاوه بر مراجعه مستقیم به اداره ها جهت طرح مسائل خود، در میزهای خدمت و نشست های مسئولان در مساجد و محلات حضور یافته و مطالبات خود را مطرح کنند.

وی بیان کرد: ما مسئولان باید در کنار پیشبرد امور، خواسته های عمومی مردم را نیز در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بررسی و به آنها رسیدگی کنیم.

صابر از مسئولان خواست جهت پیگیری امور حوزه کاری و سازمانی خود جدیت داشته و نهایت تلاش خود را برای امید بخشی به جامعه انجام دهند.

فرماندار آستارا گفت: پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان ‌های اداری و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از مزایای استقرار میز خدمت در محلات است.

۳۱ شهریور تا هفتم مهر ماه سالروز حمله نظامی عراق به ایران، هفته دفاع مقدس نامیده می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان