مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود


مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود که در 40 سالگی این فرهنگ الگو مناسبی برای سایر کشورها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در یادواره شهدای مداح و رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان پلدختر اظهار داشت:در طول ۴۰ سال ، فرهنگ دفاع مقدس به پختگی رسیده و تجربه نشان داده هر کجا این شیوه به کار گرفته شده موفق عمل کرده است.

وی افزود: ملت ایران به تبعیت از ولایت و امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی دست خالی در جنگ هشت ساله نابرابر که تمام دنیا در مقابل آنان از رژیم بعث عراق حمایت و پشتیبانی می‌کرد، ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: کشورهای شوروی سابق آمریکا و غرب در جنگ تحمیلی که متجاوز و آغازگر آن صدام بود او را حمایت می کردند و رژیم بعث عراق را از هر نظر مجهز کرده بودند ، اما ملت مقاوم ایران با توکل به خدا ، معنویت و بصیرت و ولایت پذیری به دفاع مقدس تقدس بخشیدند و مقابل دشمن ایستادند.

سردار کشکولی یادآورشد: امروز نیز ملت ولایتمدار ایران به پشتیبانی از نظام و ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تمام‌ قد در مقابل تحریم‌ها و تهاجم استکبار و دشمن ایستادند و باید همه برای رفع مشکلات پیش روی مردم با استفاده از توان داخلی از هدایت‌های مقام معظم رهبری پیروی کنند.

وی با بیان اینکه قدرت آمریکا و غرب به سرعت در حال افول است ، افزود: در دوران دفاع مقدس که در جهان تاریخ با جاهلیت مدرن اتفاق افتاد تمام دنیا مقابل آزادیخواهی ، استقلال و اسلام خواهی ایران ایستاد و صدام را نه تنها از نظر مالی حمایت کردند ، بلکه حتی سازمان های بین المللی نیز در طول هشت سال حتی یک بار صدام را متجاوز اعلام نکردند.

سردار کشکولی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادآورشد: در جبهه های هشت سال دفاع مقدس مداحان با هوشمندی در پشت جبهه و در جبهه رزمندگان را تهیج و به آنها روحیه می دادند و همین باعث وصل جبهه ها به کربلا می شد.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس همه با برادری و اتحاد و با مدیریت صحیح بدون برتری جویی در مقابل دشمن تمام قد ایستادند و شعار ، سفارش آنها دفاع از اسلام و ولایت بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: ملت ایران در طول ۴۱ سال در صحنه های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس سختی های زیادی را تجربه کرده و همواره با مقاومت و ایستادگی از آن عبور کرده و ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس امروز به جهان صادرشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها