توصیه های شورای مساجد لنکشایر به دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس


توصیه های شورای مساجد لنکشایر به دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس

شورای مساجد «لنکشایر» در پیامی دستورالعمل های لازم را به والدین دانش آموزان مسلمان و معلمان در این شهر در فصل بازگشایی مدارس صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « asianimage»،شورای مساجد «لنکشایر» در پیامی دستورالعمل های لازم را به والدین دانش آموزان مسلمان و معلمان در این شهر صادر کرد.

مساجد و مدرسه های سراسر لنکشایر اوایل ماه جاری درهای خود را به روی نمازگزاران و دانش آموزان باز کردند.

برخی از آنها همچنان میزبان ترکیبی از جلسات آنلاین و حضوری هستند در حالی که برخی نیز بر اساس دستورالعمل های دولت درهای خود را به طور کامل باز کرده اند و همه کلاس ها را به صورت حضوری برگزار می کنند.

در دستور العمل صادر شده از سوی شورای مساجد لنکشایر آمده است: اگر یکی از دانش آموزان به خاطر مبتلا بودن به ویروس کرونا از مدرسه به خانه فرستاده شود باید به مدت 14 روز در قرنطینه بماند و از حضور در مسجد یا مدرسه خودداری کند.

معنی این پیام آن است که دانش آموزان مبتلا به کرونا نباید خانه را ترک کنند،با دوستان خود ملاقات کنند یا اینکه مهمان در خانه خود بپذیرند.

«مولانا رفیق»،رئیس شورای مساجد لنکشایر در این باره گفت: می خواهم برخی اطلاعات را با دیگران در میان بگذارم.ما می دانیم که برخی از دانش آموزان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از مدرسه به خانه فرستاده می شوند و خواسته ما از والدین این است که اجازه ندهند این دانش آموزان در کلاس های عصر یا در مساجد حضور پیدا کنند.

رفیق از دانش آموزان مسلمان و والدین آنها خواست همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا حضور در مدارس موجب به خطر افتادن جان آنها و اطرافیانشان نشود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات