امام جمعه بوشهر: از ظرفیت وزارت دفاع برای مقابله با کرونا در این استان استفاده شد


امام جمعه بوشهر: از ظرفیت وزارت دفاع برای مقابله با کرونا در این استان استفاده شد

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: هرچند برای برطرف کردن مشکلات از ظرفیت و امکانات وزارت دفاع و خیران کمک گرفته‌ایم، اما باید هر چه زودتر بیمارستان هسته‌ای بوشهر راه‌اندازی و دو طبقه از بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیروی هوایی هم به بیماران کرونایی اختصاص داده شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز پنجشنبه به نقل از آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با ائمه جمعه استان بوشهر با تاکید بر ضرورت مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: باتوجه به اینکه در وضعیت قرمز کرونا قرار داریم و در فصل پاییز هم بیماری‌های تنفسی دیگری اضافه خواهند شد برطرف کردن کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی و درمانگاهی در استان ضروری است.

وی همچنین برضرورت توسعه و تجهیز بیمارستان‌های گناوه، برازجان، خورموج، جم، کنگان، عسلویه و دیر تاکید کرد.

صفایی بوشهری یادآورد: شیوع بیماری کرونا زنگ خطر برای مسئولان است که نشان داد ما چقدر از حیث تجهیزات بیمارستانی در استان عقب هستیم و باید سال‌ها قبل به فکر حل این مشکل می‌بودیم.

امام جمعه بوشهر از ائمه جمعه خواست از کمک خیران و ظرفیت‌های مردمی برای تجهیز بیمارستان‌ها و حمایت از کادر درمان و آسیب دیدگان کرونا استفاده کنند.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته در ۱۱ شهر استان تاکید کرد: سلامت جان مردم از همه چیز مهمتراست و شیوه نامه‌های بهداشتی نباید در مصلی‌ها نادیده گرفته شود.

صفایی بوشهری گفت:ائمه جمعه در کنار خدمات فرهنگی باید زبان گویا و خدمتگزار مردم باشند و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: ائمه جمعه باید مسئولان را متوجه خدمت به مردم کنند به ویژه در مناطق کرانه‌ای که شرایط زندگی سخت تر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری