روابط عمومی‌ها در تبیین ارزش‌های دفاع نقش محوری دارند


روابط عمومی‌ها در تبیین ارزش‌های دفاع نقش محوری دارند

اردبیل - ایرنا - مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نقش محوری دارند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین غاربی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان افزود: نقش محوری فعالیت‌های تبلیغی روابط عمومی‌ها عاملی مهمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت باورها و اعتماد عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف و بیان مطلوب اقدامات دولت ،تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور و با وجود تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن و شیوع ویروس کرونا باید اطلاع‌رسانی‌های امیدآفرین توسط روابط عمومی‌ها انجام شود.

غاربی گفت: دولت از همه ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی برای گذر از شرایط بحران کنونی و در عین حال ارائه خدمات ارزنده در بخش‌های مختلف به مردم و حرکت‌های رو به جلو برای توسعه استان بهره جسته و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نکرده است.

مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مسوولان و کارشناسان روابط عمومی‌ها افزود: این دوره‌ها با هدف ارتقای سطح مهارت‌ها و توانمندی‌های مسوولان و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها بر اساس برنامه‌ریزی روابط عمومی استانداری اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

غاربی از خدمات و فعالیت مجتبی لاله و شهبازی اعضای سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قدردانی و محمدحسین راثی و تقی‌زاده را به عنوان اعضای جدید این شورا معرفی کرد.

در این جلسه که در محل جهاد دانشگاهی استان به صورت مجازی و از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد، مسوولان و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص تقویت فعالیت روابط عمومی‌ها پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید