فرمانداری خلخال عنوان فرمانداری برتر استان اردبیل را کسب کرد


فرمانداری خلخال  عنوان فرمانداری برتر استان اردبیل را کسب کرد

اردبیل - ایرنا - فرمانداری خلخال عنوان برتر فرمانداری‌های استان اردبیل را از لحاظ مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی در سال 98 به خود اختصاص داد.

فرماندار خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کسب رتبه اول فرمانداری این شهرستان در بین ۱۰ فرمانداری استان در حالی است که در ۲ سال پیاپی قبل از این نیز موفق به کسب رتبه برتر استان در ارزیابی شاخص‌های عمومی شدیم.

فریدون بابایی با بیان اینکه فرمانداری این شهرستان با کسب امتیاز ۹۴۱.۷ با رتبه عالی برای سومین سال پیاپی با عنوان فرمانداری برتر استان از سوی وزارت کشور انتخاب شده است، اظهارداشت: رتبه فرمانداری خلخال در سال ۹۵ دهم در بین فرمانداری‌های استان اردبیل بوده و کسب موفقیت سه سال گذشته نتیجه کارگروهی و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه آن و موفقیت کارگروه‌های مختلف در دستیابی به اهداف تعیین شده، است.

او افزود: این موفقیت در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی از جمله ارتقای سطح امنیت پایدار داخلی ،توسعه مشارکت و نشاط سیاسی ،هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی ،توسعه شهری روستایی ،مدیریت بحران ،هماهنگی امور اقتصادی ،صیانت از حقوق شهروندی ، ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد پس از ارزیابی عملکرد در این شاخص‌ها در مرکز استان بر اساس مستدات ارائه شده از شهرستان به استانداری اردبیل و تایید آن در وزارت کشور حاصل شده است.

فرماندار خلخال اظهارداشت: مشارکت همه‌جانبه مردم منطقه و مسوولان اجرایی و ارائه گزارش عملکرد بموقع می‌تواند در آینده زمینه‌ساز موفقیت بیشتر در سایر بخش‌ها در این شهرستان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی